- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Outs algemeen discussietopic
Knock-Outs algemeen discussietopic
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12869 stemmen
Misschien omdat je lid bent van de site? Werkt wel vaker zo bij zulke sites. Ik zie het watermerk ook, heeft toch een redelijk zwaar effect op het beeld (aangezien het over de hele cover staat, niet enkel ergens in een hoekje).
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik zie het. Is het een groot probleem om (tijdelijk) een account aan te maken? (Dat is de oplossing) Ik kan voor sommige hoezen nog wel ergens anders vinden, maar lang niet alle....
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Terugkomend op de regisseurs k.o.: het volk heeft gesproken en optie 3 was overduidelijk favoriet. Ik start dus zometeen de knock-out met de voorronde.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Film >> Filmgames >> Wie is de Super Tip-Topper?
Wie wordt de beste film aangever? Schrijf je in!
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Is het misschien een idee om een KO Filmstudiologo's te doen? Ik weet niet of het al eerder gedaan is, maar het heeft met film te maken en zijn meestal wel leuke logo's. Vraag is enkel of er genoeg filmstudio's te vinden zijn...
):20th Century Fox
Anchor Bay Entertainment
Artisan Entertainment
Blue Sky Studios
Castle Rock Entertainment
Celestial Pictures
CJ Entertainment
Columbia Pictures
Criterion Collection, The
Destination Films
Dimension Films
DreamWorks SKG
Dutch FilmWorks
Focus Features
Fox Searchlight
Gold Circle Films
Golden Harvest
Hollywood Pictures
Imagine Entertainment
Lions Gate Entertainment
Magnolia Pictures
Mandalay Entertainment
MGM
Miramax Films
New Line Cinema
Nikkatsu
Orion Pictures
Overture Films
Paramount Pictures
Paramount Vantage
Pixar Animation Studios
PolyGram Filmed Entertainment
Regency Enterprises
RKO Pictures
Screen Gems
Shaw Brothers
Sony Pictures
Stage 6 Films
Studio Ghibli
Summit Entertainment
Tartan Films
Toei Company
Toho Company
Touchstone Pictures
TriStar Pictures
Triumph Films
Troma Entertainment
Twisted Pictures
United Artists
Universal Studios
Walt Disney Pictures
Warner Bros. Pictures
Weinstein Company, The
W.M.J.M
-
- 4041 berichten
- 2902 stemmen
Wat dachten jullie van een K.O openingscredits?
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Kan leuk zijn, maar veel openingscredits kan ik me niet voor de geest halen.
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12869 stemmen
Eentje met filmpjes (YouTube) dan, anders wordt het echt teveel op de lievelingsfilm stemmen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
anders wordt het echt teveel op de lievelingsfilm stemmen.
Dat is het nu ook al meestal, en vaak nog erger. Het idee van een KO vind ik erg leuk maar het plezier verdwijnt al snel als je eens gaat opletten hoe mensen stemmen.
Sommigen stemmen gewoon lukraak, of ze de film nu hebben gezien of niet. Natuurlijk mag je stemmen als je maar 1 van de 2 films hebt gezien, anders loopt de KO vast. Maar het komt te vaak voor dat men stemt terwijl men geen van beide titels heeft gezien.
Sommigen stemmen gewoon op werkelijk elke battle terwijl je in hun stemtabel amper een film tegenkomt uit zo een battle.
Tja, waar stem je dan op? Is het dan gewoon om het aantal berichten op te krikken?
Vandaar dat ik ook nog amper deelneem aan een KO.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Sommigen stemmen gewoon op werkelijk elke battle terwijl je in hun stemtabel amper een film tegenkomt uit zo een battle.
Als je films niet gezien hebt vind ik meedoen onterecht, ben ik met je eens. Maar de stemtabel van een user hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het alle films zijn die hij/zij heeft gezien. Als ik voor mezelf spreek zijn mijn gestemde films maar een fractie van wat ik gezien heb.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Maar de stemtabel van een user hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het alle films zijn die hij/zij heeft gezien.
Dat begrijp ik en mijn kritiek zou ook ongegrond als ik daar geen rekening mee zou houden. Het probleem is dat bepaalde mensen werkelijk op elke battle stemmen. Ook al zijn het de meest onbekende films die aan bod komen, ze kunnen het toch niet laten om erop of ertegen te stemmen.
Hebben ze dan werkelijk al de films gezien die aan bod komen in een KO? Lijkt me onmogelijk.
Het is gewoon diep triest als je op battles gaat stemmen waar je geen enkele film van hebt gezien.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Zullen we dan wel credits in zijn algemeen nemen, dus zowel openings- als eindcredits? Daar zit niet gigantisch veel verschil in over het algemeen.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Ik zou toch liever alleen begincredits nemen. Als er films zijn die ik nog niet heb gezien kan ik onmogelijk de eindcredits bekijken.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik weet eigenlijk niet of we wel met filmpjes moeten werken. Grote kans dat een aantal geweldige creditscènes niet op YouTube staan, omdat veel studio's moeilijk doen als er al een fragmentje zomaar op die site verschijnt.
Ik vind opening- en eindcredits ook gewoon de knock-out wat completer maken. Het apart doen is wat overdreven. Eventueel, als we filmpjes gebruiken, kunnen we altijd nog er kort bij vermelden of er spoilers in staan.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Als je het zonder filmpjes zou doen denk ik wel dat de meeste users puur op de film zouden gaan stemmen. Voor mij blijft het wel allemaal gelijk. Als jullie het met opening en eindcredits willen doen, mij best.
W.M.J.M
-
- 4041 berichten
- 2902 stemmen
Ik ben eigenlijk ook voor opening en eindcredits.
neo
-
- 15436 berichten
- 10048 stemmen
Berichten verplaatst naar Film > Filmgames > Photoshop
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Bij KO Drama werd er gezegd dat de KO's traag vooruit gaan. Momenteel zijn er enkel tragere KO's zoals Drama, Regisseurs, Filmscores en vooral de stemverplichte KO 2009. Die van Posters overloopt echt alle posters en is ook niet echt leuk om volgen. Te veel KO's is ook niet goed, maar voor de volgende terug één nemen met meer animo. Geen idee hoe lang het geleden is voor KO film, acteur, actrice, decennia, ...
Misschien naar aanleiding van toplijst '00 binnenkort starten met KO '00?
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2849 stemmen
Een KO beste film van de afgelopen 10 jaar zie ik zeker zitten. 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Dat gaat ook vlot verlopen.
Edit: wél vlot verlopen.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Zal ik het dan maar organiseren? Heb in ieder geval al een flinke lijst samengesteld:
4 Luni, 3 S%u0103pt%u0103mîni %u015Fi 2 Zile (2007)
Artificial Intelligence: AI (2001)
Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford, The (2007)
Before the Devil Knows You're Dead (2007)
Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan (2006)
Capturing the Friedmans (2003)
Conseguenze dell'Amore, Le (2004)
Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004)
Fabuleux Destin d'Amélie Poulain, Le (2001)
Fog of War: Eleven Lessons from the Life of Robert S. McNamara, The (2003)
Glaneurs et la Glaneuse, Les (2000)
Good Night, and Good Luck. (2005)
Laberinto del Fauno, El (2006)
Life Aquatic with Steve Zissou, The (2004)
Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring, The (2001)
Lord of the Rings: The Return of the King, The (2003)
Lord of the Rings: The Two Towers, The (2002)
Man Who Wasn't There, The (2001)
Master and Commander: The Far Side of The World (2003)
Me and You and Everyone We Know (2005)
Mies Vailla Menneisyyttä (2002)
O Brother, Where Art Thou? (2000)
Prairie Home Companion, A (2006)
Sånger från Andra Våningen (2000)
Scaphandre et le Papillon, Le (2007)
Sen to Chihiro no Kamikakushi (2001)
Squid and the Whale, The (2005)
Triplettes de Belleville, Les (2003)
Voyage du Ballon Rouge, Le (2007)
Wallace & Gromit: The Curse of the Were-Rabbit (2005)
Zamani Barayé Masti Asbha (2000)
Heb deze lijst als uitgangspunt genomen en die aangevuld met eigen favorieten. Films met minder dan dertig stemmen heb ik weggelaten en zodoende zijn er nog 265 plekken vrij (512 films lijkt me makkelijk haalbaar).
Wat mij betreft selecteert iedereen zoveel titels als-ie wil, met als voorwaarden dat de films dertig of meer stemmen hebben (of ziet men liever een andere of helemaal geen grens?) en als volgt zijn opgemaakt: originele titel, lidwoord (jaartal). En voor de digibeten die niet weten hoe ze een hyperlink samenstellen, een voorbeeldje:

Wie het eerst komt, die het eerst maalt! Jullie hebben tot 23:59:59 31/12/2009 de tijd.
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12869 stemmen
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2849 stemmen
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Espinazo del Diablo, El (20...
edit - hoe zit het precies met die knock outs? Vroeg een tijdje geleden wanneer een KO Horror kan komen, maar dat kon pas wel als Drama was afgelopen 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
De genre-KO's worden in alfabetische volgorde afgewerkt. 't Begon met animatie, en inmiddels zijn we dus bij drama aanbeland. Hierna volgen erotiek (
), familie, fantasy, film-noir en dan pas is horror aan de beurt
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Gegen die Wand
Reconstruction
La Finestra di Fronte
Nathalie...
Swimming Pool
Los Abrazatos Rotos
Sanguepazzo
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Maak je er nog wel even links van?
En Gegen die Wand en Reconstruction staan al in mijn lijst.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
De genre-KO's worden in alfabetische volgorde afgewerkt. 't Begon met animatie, en inmiddels zijn we dus bij drama aanbeland. Hierna volgen erotiek (
), familie, fantasy, film-noir en dan pas is horror aan de beurt
Ah vandaar bedankt, dat duurt nog wel even dus.