menu

Film / Cast en crew / Nicolas Cage

zoeken in:
kappeuter (crew)
Waku schreef:
Ooohh...bedankt voor de link...…...ik had al een keer of 20 Vengeance ingetikt maar zonder resultaat.. .

Ik denk dat het komt doordat er zoveel titels zijn met Vengeance in de titel. En de titels is met een dubbele punt.

Wil je echt zeker zijn dan kun je zoeken op acteur (bij een hoofdrol).

kappeuter schreef:
(quote)

Ik denk dat het komt doordat er zoveel titels zijn met Vengeance in de titel. En de titels is met een dubbele punt.

Wil je echt zeker zijn dan kun je zoeken op acteur (bij een hoofdrol).

kappeuter (crew)
Spannende thriller Lord of War maandag op RTL 7 en te streamen via o.a. Netflix} - gids.tv

Gids.tv schreef:
Toen Nicolas Cage nog goed was

Haha, beetje te kort door de bocht. Hij was toch echt wel goed in Mandy.
Maar de laatste jaren is het idd meer kwantiteit dan kwaliteit.

Ik schreef bij Primal (2019)

kappeuter schreef:
Met de onverwoestbare Nicolas Cage. Zou het een geheim experiment zijn; een levensechte robot?

geplaatst:
Ik ben al heel lang zoek op naar de naam van de film, waarin Nicolas Cage een witte pak aan heeft en dan met een vrouw, danst op het lied, la vie en rose op een feest/ of een andere gelegenheid. Ik wil dat stuk terugzien. Is het Lord of war, zoja dan zou ik ook willen weten waar dat fragment ongeveer in de film is ( begin, midden, einde?)
Alvast bedankt

geplaatst:
Weet niemand het?? Ook niet onder de Cages fans?

Malick
geplaatst:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=QsfgGsq11mI

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Bedoel je deze scène?

kappeuter (crew)
geplaatst:
Scène is op 28:52

Malick schreef:
(embed)

Bedoel je deze scène?

nee, deze had ik ook al gevonden.

Hij danst met een dame in een zaal waar veel mensen zijn, op het lied: La vie en rose

In elk geval bedankt!

Zal de film proberen op te zoeken.

Thanks

Helaas niet gevonden

Ben je zeker van La Vie en Rose? Want The Family Man heeft wel iets dat daar aan lijkt te voldoen maar dan zonder Edith Piaf:
The Family Man (2001) - The Restaurant Dance - YouTube

Ja, heel zeker, wat ik mij kan herinneren is dat Nicolas een wit pak aan heeft, hij komt in een stoere auto aan en loopt snel naar binnen ( een gelegenheid, waar veel mensen zijn, weet niet precies meer, een feest of zo ) hij neemt een vrouw bij de arm en begint te dansen op het lied: La vie en rose.; Dat is wat ik mij kan herinneren. Ik baal ervan dat ik het niet terug kan vinden. Ik probeer al zo lang te zoeken

Ik vind nergens iets terug met de combinatie La Vie en Rose en Cage (buiten dat Lord of War fragment) maar misschien is over een andere boeg gooien en zien of een van deze titels een belletje rinkelt?
Édith Piaf - IMDb - m.imdb.com

Zoeken op La Vie en Rose geeft wel +160 entries.. Als filtert op performer: "La Vie en Rose" dan heb je al een stuk minder mogelijkheden maar dan filter je wel op Edith Piaf en misschien is het niet haar versie?

Het is de versie van Grace Jones

Dan vrees ik echt dat je bepaalde zaken door elkaar gooit? Grace Jones is performer van La Vie en Rose in maar 1 Nicolas Cage film en dat is Lord of War: Grace Jones - IMDb

Ja, ik zie het. Dan zou het toch in deze film ergens moeten zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:59 uur

geplaatst: vandaag om 09:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.