The Croods: A New Age (2020)

Alternatieve titels: The Croods 2 | De Croods 2: Een Nieuw Begin

Animatie / Avontuur

geregisseerd door Joel Crawford
met de stemmen van Nicolas Cage, Ryan Reynolds en Peter Dinklage

De prehistorische familie The Croods komt voor een hele grote uitdaging te staan. Ze moesten eerder al huis en haard achter zich laten. Nu krijgen ze ook nog te maken met een andere familie die de boel behoorlijk op zijn kop zet, de familie The Bettermans. Deze familie beweert dat ze beter ontwikkeld zijn dan zij.

• Vanaf woensdag 24 maart in de bioscoop

Vervolg op The Croods (2013)

Vanaf 16 december in de bioscoop (Universal)
EDIT: release verplaatst naar 24 maart 2021

avatar van Antonev
Deel 1 was absoluut vermakelijk. Dit tweede deel ziet er wat pretentieus uit als je het mij vraagt. Maar goed, wellicht zie ik dat toch verkeerd aan de hand van alleen de trailer. Deze staat sowieso op de kijklijst.

avatar van mcdaktari
Ik vond de eerste ook echt mooi maar deze doet er qua humor in ieder geval niks voor onder. Zo mooi gemaakt. Je ziet op een gegeven moment ook echt Peter Dinklage als Phil en Nicolas Cage als Grug, als je die stemmen hoort al helemaal. Dat vond ik destijds ook al zo mooi bij Shark Tale, daar zag je gewoon Will Smith als je naar Oscar keer. Zo vond ik dat ook bij The Croods, echt een aanrader voor de animatie liefhebbers.

avatar van Drifter
Dit deel 2 is net zo leuk als deel 1. Leuke humor, absurde situaties en geweldige animatie.

Ik vond het een enorm irritante over the top film, van begin tot eind een drukke freakshow zonder maat of balans.

avatar van Psycho-M
The Croods 2: A New Age is een prima opvolger van het eerste deel.
Animatie ziet er prima en zeer kleurrijk uit.
Wat mij betreft zeker van hetzelfde niveau als het eerste deel.
En als je bij het eerste deel ook hebt kunnen lachen om de humor dan gaat dat bij dit tweede deel ook wel lukken.

Thundersisters!

avatar van Antonev
Leuker dan verwacht. Het brengt weinig nieuws, maar het verhaal is goed te doen. Er wordt niet gepoogd er meer van te maken dan het eigenlijk is. Het verloopt dan ook zeer vlot van begin naar eind.

De animatie is wederom keurig verzorgd en bijzonder kleurrijk. Aan humor en leuke grappen en grollen geen gebrek.

Het enige wat je de makers kunt verwijten is dat ze uit het bekende vaatje tappen. Maar dat stoort ook eigenlijk niet. Ik heb me er prima mee vermaakt. Prima vermaak voor een loze zaterdagavond.

avatar van Brabants
The Croods: A New Age is een kleurrijke animatiefilm waarin veel humor valt te bespeuren. Het contrast tussen twee uiteenlopende werelden wordt mooi weergegeven. Jong en oud kunnen hier zeker van genieten en dat maakt het qua animatie meer dan prima.