Toy Story 4 (2019)

Animatie / Familie

geregisseerd door Josh Cooley
met de stemmen van Tom Hanks, Tim Allen en Annie Potts

Woody en Bo Peep zijn stapelverliefd op elkaar en leven gelukkig samen. Dit maakt het des te meer pijnlijk wanneer zij plotseling wordt weggegeven. Hierop start Woody samen met zijn kameraad Buzz Lightyear een zoektocht om haar terug te krijgen. De cowboy en de astronaut beleven een avontuur vol opwinding en gevaar, want Bo Peep blijkt niet zo makkelijk te vinden.

• Vanaf woensdag 26 juni in de bioscoop

In Film > Nieuws > Toy Story 4 (2019):

Treurig genoeg wordt hier aan gewerkt. Deel 3 was schitterend, maar tevens een hele passende afsluiter. Maar toch was het schijnbaar nog niet genoeg, want...

FOK.nl / Nieuws / Tom Hanks bevestigt Toy Story 4 / FOK!film - film.fok.nl

melvddonk
Hmm. Beetje dubbel gevoel heb ik. Deel 3 vond ik erg goed en als het 4e deel even goed is dan ben ik blij. Ik denk alleen niet dat het geëvenaard kan worden, maar we zullen het wel zien.

deze gaat maar 21 min , dus niet echt een film

Bron? Volgens mij is er helemaal geen sprake van een vierde Toy Story film.

avatar van arno74
Er komt kennelijk wel een kerstfilm voor TV uit dit jaar: Toy Story that Time Forgot (2014) - IMDB

Lelijke poster (geen idee of het een officiële is):

Disney heeft aangekondigd dat Toy Story 4 in juni 2017 in de bioscoop zal draaien.

Toy Story 4 over drie jaar in de bioscoop - AD.nl

avatar van arno74
Ik ben benieuwd, lijkt me lastig om met een "nieuw idee" het niveau te behouden van de andere films, maar wie weet...

avatar van Sonygony
Zeker vet! Ik heb er zin in!

Toy Story 4 a Love Story Between Woody and Bo Peep | Collider

Pixar kondigt Cars 3 en Incredibles 2 aan | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Ook werd op de conferentie meer informatie onthuld over de vierde Toy Story-film, die in de zomer van 2017 in première moet gaan. De film zou vertellen over de liefde tussen cowboy Woody en zijn vriendinnetje Boo-Peep. Dit personage zat overigens niet meer in deel 3, dat vertelde wat er met de speelgoedhelden gebeurt als de jongen Andy gaat studeren.

avatar van IcU
IcU
Denk dat ik een van de weinige ben die deel 3 verre weg de minste Toy Story vond. Dit komt niet door de leeftijd die ik per film had: Ik koester altijd wel nostalgische gevoelens voor dit soort sequels en waardeer animatie nog altijd. Had er gewoon niet zo veel mee.

Het einde was mooi en voelde ook echt als een einde en niet als een nieuw begin. Toch zie ik wel mogelijkheden in dit vervolg en vertrouw op het feit dat Pixar er achter zit. Het plot (voor zover dit een plot genoemd kan worden) van deel 4 is niet iets waar ik nu al een mening op kan baseren. Ben wel benieuwd, maar kijk er niet per se naar uit.

Geweldig, ik kijk er in elk geval wel naar uit! Deel 4 zal ongetwijfeld ook weer super zijn, met opnieuw veel geniale ideeën en hilarische momenten. Ik verwacht opnieuw een gigantisch bioscoopsucces en de winkels zullen weer vol liggen met Toy Story-spullen (gaat de ouders weer geld kosten .....).

Mijn zoontje van 4 is gek op Toy Story en hij zet dan ook regelmatig de delen 1, 2 en 3 op en grappig genoeg blijf ik telkens meekijken. Als er wat minder tijd, dan kiezen we 1 van de 2 korte Toy Story-films op, t.w.:
- Toy Story Of Terror!
- Toy Story That Time Forgot
Deze zijn helaas alleen in het Engels, maar zijn zeker het kijken waard.

Is er nog minder tijd, dan pakken we soms 1 van de 2 hele korte Toy Story-films:
- Hawaiian Vacation
- Small Fry

Voor wie (bijna) niet kan wachten tot 2018 zou ik zeggen: pak 1 van de kortere films, stuk voor stuk de moeite van het kijken meer dan waard!

avatar van Kondoro0614
Dat is echt balen, sowieso één van de leukste animatie series door de Amerikanen gemaakt.

Dat is blijkbaar 2 jaar geleden goed vastgelegd, nu nog iets specifieker:

Toy Story 4 komt in Amerika uit op 21 juni 2019, werd dit weekend bekend.

avatar van Pepino
Oei... Ik was al redelijk sceptisch, en dit bevestigt nog eens mijn wrang voorgevoel...
- Of net niet? Misschien omdat ze zoveel knippen en herschrijven, willen ze er echt iets moois van maken. Only time will tell...

Pixar Threw Out 75% Of Toy Story Script And Rewrote The Film - cartoonbrew.com

Laat maar komen!

'Toy Story 4' wordt enorme tranentrekker | Filmtotaal filmnieuws

Ik raakte bij deel 3 al aardig geëmotioneerd. Ben dus benieuwd. Sowieso ga ik voor dit vierde deel mooi alles opnieuw bekijken.

avatar van Shadowed
Dat soort artikelen vertrouw ik niet helemaal. Vast om geld in het laatje te krijgen, destijds ook bij Hereditary.

avatar van mjk87
Nieuwe spot: Toy Story 4 Super Bowl TV Spot (2019) | Movieclips Trailers - YouTube

Technisch echt geweldig, vooral die achtergronden en pluche beesten.

avatar van Kondoro0614
Heerlijk! Onwijs veel zin in ..

avatar van Melki
Official trailer: Toy Story 4 | Official Trailer - YouTube

Ziet er echt heel mooi uit! Heb er super veel zin in, al doet het mij ergens denken aan Toy Story 2.

avatar van Ajax&Litmanen1
Heel fraai. Een fantastische reeks is het sowieso al. En deel 4 sluit daar gewoon bij aan.

Hyped!

avatar van Kondoro0614
Ziet er weer erg leuk uit hoor. Wel mijn favoriete animatie serie.

Nieuwe internationale trailer:

Toy Story 4 International Trailer | 'Freedom' | Movieclips Trailers - YouTube

Het ziet er geweldig uit. Heb wel bedenkingen of dit emotioneel net zo gevoelig zal zijn als de vorige film.

avatar van catdog
Ik keek totaal niet uit naar deze film want deel 3 leek voor mij het perfecte einde van de franchise en dit deel leek meer op uitmelking. Met een score van 100% op Rotten Tomatoes denk ik dat ik mijn mening scherp moet gaan bijstellen. Hier ga ik zeker wel even weer een bioscoopbezoekje aan wagen.

Woop woop!