• 8.978.862 stemmen

Genre: Animatie / Actie

Ontwikkeld door: Robert Kirkman en Cory Walker

Met onder meer: Steven Yeun, J.K. Simmons en Sandra Oh

Release datum: vrijdag 26 maart 2021

Eerst uitgezonden op: Amazon Prime Video (Nederland)

• Amazon Prime Bekijk via Amazon Prime

Plot Invincible

Mark Grayson is een doodnormale tiener, behalve dan dat zijn vader Omni-Man is, de machtigste superheld ter wereld is. Kort na zijn 17e verjaardag begint Mark zijn eigen krachten te ontwikkelen en treedt hij toe tot de wereld van zijn vader. Hij ontdekt echter al snel dat de erfenis van zijn vader misschien niet zo heroïsch is als het lijkt.

Meningen over Invincible

avatar van Moviegooner

Moviegooner

woensdag 19 mei 2021
Invincible seizoen 1 Wauwzers niet verwacht zo weggeblazen te zijn. Kon niet stoppen met kijken. Zelfs de tienerdrama was ik enorm bij betrokken. Geweldige geschreven, fantastisch zorgvuldig opgebouwd. Geweldige cast. JK en Glenn zijn super. Pffff acht afleveringen waren veel te weinig. Bring on seizoen 2!
avatar van wwelover

wwelover

dinsdag 25 mei 2021
Invincible seizoen 1 Echt een verrassing zeg deze serie. Wist er niks van, maar door de hoge rating op IMDB toch een kans gegeven. 1 van de betere series dit jaar.