• 8.671.378 stemmen

Arcane: League of Legends (2021-2023)

2 seizoenen
4,27 75 stemmen + Mijn stem

Alternatieve titel: Arcane

Status: Terugkerende show

Genre: Actie / Avontuur

Ontwikkeld door: Christian Linke, Alex Yee, Christian Linke, Christian Linke en Alex Yee

Met onder meer: Hailee Steinfeld, Ella Purnell en Katie Leung

Release datum: zaterdag 6 november 2021

Eerst uitgezonden op: Netflix (Nederland)

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Arcane: League of Legends

Deze serie is gebaseerd op de wereld waar 'League of Legends' zich afspeelt, en zoomt verder in op de ontstaansgeschiedenis van twee bekende helden uit dit universum. In Runeterra, een wereld in dit universum, liggen de rijke, utopische stad Piltover en de onderdrukte zelfkant in Zaun. In heel Runeterra staan deze steden erom bekend, vele briljante geesten te herbergen, die deze steden hun thuis kunnen noemen. Het delicate evenwicht dat bestaat tussen Piltover en Zaun dreigt hevig verstoord te raken wanneer 'hextech' gecreëerd wordt: hiermee kan elke persoon magische energie beheersen.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Social Media

Meningen over Arcane: League of Legends

avatar van james_cameron

james_cameron

dinsdag 7 december 2021
Arcane: League of Legends seizoen 1 Een bijzonder aangename verrassing, deze groots opgezette animatieserie gebaseerd op een voor mij onbekend computerspel. De intelligente, volwassen aanpak van zowel personages als verhaal werpt al snel zijn vruchten af en de kwaliteit van animatie is echt ongekend. Het ziet er allemaal werkelijk fantastisch uit, met veel aandacht voor detail en prachtig kleurgebruik. De stemmencast is tevens eersteklas. Na de heftige climax van aflevering drie heeft de serie moeite om weer op gang te komen, maar gaandeweg wordt de spanning weer knap opgebouwd, vooral naar het spectaculaire einde toe. Hier mag wel een tweede seizoen van komen, wat mij betreft.
avatar van GoodOldJack

GoodOldJack

zaterdag 25 juni 2022
Arcane: League of Legends seizoen 1 De eerste serie sinds Marianne die men top 10 verandert. Is gewoon van een intensiteit en emotionaliteit die je quasi nooit ziet. En ik heb dan niet eens veel met de wereld van LoL. Heerlijke rit.