• 8.303.591 stemmen

Arcane: League of Legends (2021)

1 seizoen

Release datum: 6 november 2021

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Arcane: League of Legends

Deze serie is gebaseerd op de wereld waar 'League of Legends' zich afspeelt, en zoomt verder in op de ontstaansgeschiedenis van twee bekende helden uit dit universum. In Runeterra, een wereld in dit universum, liggen de rijke, utopische stad Piltover en de onderdrukte zelfkant in Zaun. In heel Runeterra staan deze steden erom bekend, vele briljante geesten te herbergen, die deze steden hun thuis kunnen noemen. Het delicate evenwicht dat bestaat tussen Piltover en Zaun dreigt hevig verstoord te raken wanneer 'hextech' gecreëerd wordt: hiermee kan elke persoon magische energie beheersen.

Social Media

Meningen over Arcane: League of Legends

avatar van kleintje 2

kleintje 2

zaterdag 20 november 2021
Arcane: League of Legends seizoen 1 "Het is een werkelijk oprechte als overweldigende verrassing, zijnde het de eerste videogame-adaptatie die het verdient om legendarisch genoemd te mogen worden. Alleen al daarom mag ‘Arcane: League of Legends’ worden beschouwd als de belichaming van een revolutionaire prestatie die gemakkelijk aan alle verwachtingen wist te voldoen die men zich ooit over zo een serie had kunnen voorstellen. Het gevoel voor karakterontwikkeling is nauwgezet en leidend in wat alleen nog maar kan worden beschreven als de eerste akte van een prachtig geanimeerd, verbazingwekkend immens aanvoelend, solide en emotioneel hartverscheurend verhaal."

Van mij krijgt deze baanbrekende serie een dikke 9,2/10. Ik kijk met de grootste anticipatie uit naar het volgende seizoen. Eens zien of Netflix de kwaliteit van dit kaliber nog weet vast te houden.

kleintje 2_mm

zaterdag 20 november 2021