• 8.613.378 stemmen

Release datum: 8 januari 2021

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Lupin

Toen Assane Diop nog maar een tiener was werd zijn vader beschuldigd van een misdaad die hij niet gepleegd had. Zijn vader stierf en vijfentwintig jaar later is het tijd om wraak te nemen. Nu is Lupin een charmante inbreker die zijn talenten graag inzet om gestolen sieraden van vrouwen terug te vinden. Voor deze heldendaden zet hij veel op het spel. De crimineel sluipt namelijk het Louvre binnen voor een groot misdrijf. Of hij de grote klus geklaard krijgt is echter nog maar de vraag.

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

Seizoenen

Komt er een Lupin seizoen 3?

Alle Media

Meningen over Lupin

adowoman1

woensdag 20 januari 2021
Lupin seizoen 1 Top serie en het Frans stoort nergens, net als andere series met een niet engelse taal (La casa de papel, vis a vis, the Bridge etc ..) sterker nog, ik zou hem alleen maar willen zien in de originele taal. Verhaal is sterk en goed gecast. De serie kijkt makkelijk weg en Omar Sy speelt subliem als de gentleman crimineel. Ik kan niet wachten op de volgende 5 afleveringen. 5 sterren

Theo58_mm

zaterdag 9 januari 2021
Lupin seizoen 1 Hoewel ik Franse series niet het meest leuke vind, heb ik toch een zwak voor Lupin. Mooie serie. Goed geacteerd. Spannend. Goed tempo. Ook de flashbacks vond ik nuttig. Cliffhangers in elke aflevering. Ben benieuwd hoe het afloopt.
avatar van Niles

Niles

zaterdag 7 augustus 2021
Lupin seizoen 1 Helemaal met [user=4079]Suitehome[/user] eensch, het enige, ik geeft 2 sterren waar hij/zij nog een 2.5 gaf. Kinderserie, klucht, totaal geen diepgang.