Mijn Series +

Verenigde Staten / Frankrijk
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Isabelle Degeorges en Nathan Franck
met Omar Sy, Vincent Londez en Shirine Boutella

Toen Arsène Lupin nog maar een tiener was werd zijn vader beschuldigd van een misdaad die hij niet gepleegd had. Zijn vader stierf en vijfentwintig jaar later is het tijd om wraak te nemen. Nu is Lupin een charmante inbreker die zijn talenten graag inzet om gestolen sieraden van vrouwen terug te vinden. Voor deze heldendaden zet hij veel op het spel. De crimineel sluipt namelijk het Louvre binnen voor een groot misdrijf. Of hij de grote klus geklaard krijgt is echter nog maar de vraag.

1. Aflevering 1
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10

Beetje cheesy en genoeg op aan te merken maar omdat het lekker vlot wegkijkt toch 4 sterren.

Hoewel ik Franse series niet het meest leuke vind, heb ik toch een zwak voor Lupin. Mooie serie. Goed geacteerd. Spannend. Goed tempo. Ook de flashbacks vond ik nuttig. Cliffhangers in elke aflevering. Ben benieuwd hoe het afloopt.

thefamousgrous schreef:

Cheesy + genoeg op aan te merken en dan een 8/10 geven?

Ik zie het meer als een jeugdserie.

avatar van filmobsessie
Omar Sy bekend van de fantastisch leuke film Intouchables is echt zo innemend. Echt een superleuke topserie dit. Typisch frivol frans waar ik echt van hou. Soort feelgoodserie. Alleen jammer dat netflix de serie in 2en heeft geknipt. Er zijn dus nog 5 afleveringen die waarschijnlijk in april vrij gegeven worden.

avatar van The Oceanic Six
filmobsessie schreef:

Echt ja?

Ik had hier ook wel interesse in maar dan stel ik de boel uit tot het hele seizoen door Netflix is gereleased.

avatar van filmobsessie
zou ik doen ja. In april ben ik de eerste 5 al weer vergeten. Heel vervelend van Netflix