Gisaengchung (2019)

Zuid-Korea
Drama / Thriller

geregisseerd door Joon-ho Bong
met Kang-ho Song, Sun-kyun Lee en Hyae Jin Chang

'Parasite' volgt twee gezinnen waarbij elke persoon over unieke eigenschappen beschikt. Zo is er Ki-taek en zijn werkloze gezin. De gezinsleden krijgen een bijzondere fascinatie voor de familie Park waarop ze erg gelijken, maar op vlak van uiterlijk er heel anders uitzien. Dan raken ze allen verwikkeld in een onverwachts voorval en wanneer hun leven bedreigd wordt, moeten de gezinsleden zich verenigen om het gevaar het hoofd te bieden.

• Vanaf 28 november in de bioscoop

avatar van Rvdz
Hoor hele enthousiaste berichten uit Cannes, hoop dat deze snel opgepikt word hier.

avatar van Knisper
Krijgt vast wel een release.

avatar van timmienoelie
Gouden Palm!

avatar van Bacon
Ben benieuwd!

avatar van Basto
Opmerkekijk, vond zijn eerdere werk doorgaans best zwak.