• 8.562.382 stemmen

Release datum: 14 augustus 2020

• Apple TV+ Bekijk via Apple TV+
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Ted Lasso

Ted Lasso is in de Verenigde Staten coach van een American Footballteam op het College-niveau. In plaats van dat de beste man binnen zijn eigen land carrière probeert te maken, neemt hij een opmerkelijke stap richting het Verenigd Koninkrijk. Daar wordt hij aangesteld als trainer van een voetbalteam. En daar sta je dan als onnozele Amerikaan midden in de Britse cultuur met een sport waar je eigenlijk totaal geen kaas van hebt gegeten.

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

Alle Media

Meningen over Ted Lasso

Suitehome

dinsdag 14 september 2021
Ted Lasso seizoen 1 De Brits-Amerikaanse comedy Ted Lasso is een ode aan vriendelijkheid en optimisme. Positivo Ted Lasso (Jason Sudeikis) is een American football coach die naar de Engelse voetbalclub AFC Richmond verhuist om daar zonder enige kennis van voetbal aan de slag te gaan. Dat levert natuurlijk misverstanden, (taal)grappen en verwarring op. Jason Sudeikis verhuisde zelf naar Engeland na een relatiebreuk, Ted Lasso doet hetzelfde. Lasso, met goeie snor, is de aardigste persoon die je je in je omgeving kunt wensen. Zo neemt hij elke dag verse koekjes mee voor club-eigenaresse Rebecca Welton, een mooie rol van Hannah Waddington. Met een degelijk scenario en heerlijk acteerwerk (elk karakter verdient compassie), is Ted Lasso een ongecompliceerde, luchtige comedy in de beste Britse traditie. Juist als je niet van voetbal houdt. De muziek is van een goede vriend van Sudeikis, Marcus Mumford.
avatar van John Milton

John Milton

dinsdag 23 februari 2021
Ted Lasso seizoen 1 Dat ik niets met voetbal heb, is bekend.

Op vlagen van waanzin en collectieve verstandsverbijstering rondom het EK en WK na, blijf ik er zo ver mogelijk bij uit de buurt. Maar mijn maat had gelijk, Ted Lasso is geweldig. Net zoals Rocky en Rush genietbaar (kunnen) zijn voor wie niet van boxen of formule 1 houd (both also me), is dit primair een serie over mensen. Met veel humor, drama, en bovenal Brits.

Qua series ben ik vaak iets meer van de highbrow, maar dit was precies wat ik nodig had. Erg fijn.