• 8.224.686 stemmen

Met onder meer: Jason Sudeikis, Hannah Waddingham en Juno Temple

Release datum: 14 augustus 2020

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over Ted Lasso

Ted Lasso is in de Verenigde Staten coach van een American Footballteam op het College-niveau. In plaats van dat de beste man binnen zijn eigen land carrière probeert te maken, neemt hij een opmerkelijke stap richting het Verenigd Koninkrijk. Daar wordt hij aangesteld als trainer van een voetbalteam. En daar sta je dan als onnozele Amerikaan midden in de Britse cultuur met een sport waar je eigenlijk totaal geen kaas van hebt gegeten.

Social Media

Meningen over Ted Lasso

avatar van John Milton

John Milton

dinsdag 23 februari 2021
Ted Lasso seizoen 1 Dat ik niets met voetbal heb, is bekend.

Op vlagen van waanzin en collectieve verstandsverbijstering rondom het EK en WK na, blijf ik er zo ver mogelijk bij uit de buurt. Maar mijn maat had gelijk, Ted Lasso is geweldig. Net zoals Rocky en Rush genietbaar (kunnen) zijn voor wie niet van boxen of formule 1 houd (both also me), is dit primair een serie over mensen. Met veel humor, drama, en bovenal Brits.

Qua series ben ik vaak iets meer van de highbrow, maar dit was precies wat ik nodig had. Erg fijn.
avatar van wilofski

wilofski

maandag 17 mei 2021
Ted Lasso seizoen 1 Dit is gewoon perfect.

Er gebeurt best veel in dit seizoen, waarvan best veel dingen al eens gedaan zijn maar op een frisse manier gebracht. Het scenario is slim geschreven, met goed uitgewerkte personages en meesterlijke dialogen. Eerlijk waar, ik had graag ook zo'n eloquente personen in mijn omgeving gehad.

Dat het verhaal op een ietwat aparte manier geschreven is maakte het voor mij ook zeer fijn om de drama gedeeltes van de serie door te zitten, en ik merkte dat ik bij de laatste match zelf mee aan het supporteren was.
Maar dat kan ook gewoon komen door Ted zijn aanstekelijke, ietwat naïeve enthousiasme en positieve energie; ik denk dat iedereen een beetje Ted Lasso kan gebruiken.