• 8.521.676 stemmen

Release datum: 30 juni 2022

• Amazon Prime Bekijk via Amazon Prime
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot The Terminal List

The Terminal List volgt James Reece nadat zijn hele peloton Navy SEALs in een hinderlaag is gelokt tijdens een geheime missie waarin veel op het spel stond. Reece keert terug naar zijn familie met tegenstrijdige herinneringen aan de gebeurtenis en vragen over zijn schuld. Maar als er nieuw bewijs aan het licht komt, ontdekt Reece duistere krachten die tegen hem werken, en niet alleen zijn leven in gevaar brengen, maar ook dat van degenen van wie hij houdt.

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

Meningen over The Terminal List

avatar van Pelgrim 62

Pelgrim 62

zaterdag 2 juli 2022
The Terminal List seizoen 1 Top Serie !!!!!!
avatar van FlorisV

FlorisV

dinsdag 12 juli 2022
The Terminal List seizoen 1 Prima onderhoudende serie. Typisch Amerikaans in de zin dat het enkele individu het karwei moet klaren door zijn superieure (in dit geval militaire) krijgkunst. Niet teveel poespas en een goede aanvulling vormt de enkele integere journaliste die ze nog ergens op aarde hebben weten te vinden. De actie zit goed in elkaar, toch wel anders bij veel producties maar dit is van oorsprong dan ook door een ex militair geschreven. En het wantrouwen in Uncle Sam en diens louche, corrupte deals schemert duidelijk door.

Critici beschouwen het als een walgelijke abjecte reactionaire wraakfantasie met iemand die het recht in eigen hand neemt. Die kunnen misschien beter naar een fantasieserie kijken waarin elk probleem met praten op wordt gelost.

Suitehome

zondag 17 juli 2022
The Terminal List seizoen 1 The Terminal List is zo'n thriller waarbij de actiescènes als uitgangspunt voor het scenario zijn genomen. Vervolgens is er een verbindend verhaaltje bij gezocht. Dat pakt meestal niet goed uit. Ook hier niet. Held van dienst is James Reece (Chris Pratt). En volgens typisch Amerikaans voorbeeld: militair, gedecoreerd, patriot, met persoonlijke tragedie en vechtend tegen een complot. En dus wil hij, met een lijstje in zijn hand, wraak! Niet vreemd dat ik aan Shooter moest denken. Antoine Fuqua (The Equalizer, Training Day) is bij beide series executive producer.

De actiescènes zijn goed. De plot is echter zo dun als papier en alleen kapstok voor de actie. Naast een hoge mate van voorspelbaarheid vormen de dialogen het grootste probleem; uitleggerig, slaapverwekkend en vol platitudes. Inclusief open deuren als 'you're like family to us'. Als Chris Pratt ook nog eens acteert alsof hij van bordkarton is (bijna alle karakters overigens) én op rustgevende medicatie is gezet, wordt dit al heel snel een snoozefest.

KritischVentje_tv

dinsdag 12 juli 2022
The Terminal List seizoen 1 De eerste aflevering was geweldig, maar daarna zakt het kei- en keihard in elkaar.
Van de actie werd ik niet heel warm en het verliest met elke aflevering steeds meer diepgang.

Ik moet nog één afleverig. Ik ben benieuwd.