Mijn Series +

Ted Lasso - Seizoen 1 (2020)

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten

ontwikkeld door Bill Lawrence en Jason Sudeikis
met Jason Sudeikis, Stephen Manas en Colin Blyth

Ted Lasso is in de Verenigde Staten coach van een American Footballteam op het College-niveau. In plaats van dat de beste man binnen zijn eigen land carrière probeert te maken, neemt hij een opmerkelijke stap richting het Verenigd Koninkrijk. Daar wordt hij aangesteld als trainer van een voetbalteam. En daar sta je dan als onnozele Amerikaan midden in de Britse cultuur met een sport waar je eigenlijk totaal geen kaas van hebt gegeten.

1. Aflevering 1
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • volgende aflevering: 14 augustus (aflevering 1)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.