ad
  • 8.109.786 stemmen

Ted Lasso - Seizoen 1 (2020)

Show titel: Ted Lasso

Seizoenen: 2 seizoenen

Afleveringen: 10

Datum van release: vrijdag 14 augustus 2020

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Ted Lasso

Afleveringen Seizoen 1 (2020)

1. 1. Pilot

De Amerikaanse voetbaltrainer Ted Lasso wordt ingehuurd door een rijke gescheiden vrouw om het Engelse elftal AFC Richmond te coachen.

2. 2. Biscuits

Het is de eerste dag dat Ted het elftal traint en de fans zijn niet blij. Hij boekt weinig vooruitgang, maar laat zich niet uit het veld slaan. Het elftal speelt zijn eerste wedstrijd.

3. 3. Trent Crimm: The Independent

Om Ted goed door de mangel te laten halen, koppelt Rebecca voor een dag de cynische journalist Trent Crimm aan hem. Ted en Roy wagen zich in de gemeenschap.

4. 4. For the Children

Rebecca houdt de jaarlijkse liefdadigheidsactie, waar Ted een verzoening tussen Roy en Jamie regelt.

5. 5. Tan Lines

De vrouw en zoon van Ted komen over uit Amerika. Tijdens een cruciale wedstrijd gooit hij de opstelling drastisch om.

6. 6. Two Aces

Als Jamie weigert te trainen, schakelt Ted het nieuwe talent Dani Rojas in. Het elftal wordt getroffen door een stokoude vloek.

7. 7. Make Rebecca Great Again

Rebecca viert dat ze een jaar gescheiden is en het elftal speelt een wedstrijd in Liverpool.

8. 8. The Diamond Dogs

Ted en Roy hebben allebei relatieproblemen. Ted vraagt hulp aan de Diamond Dogs en Roy gaat met Keeley praten.

9. 9. All Apologies

Na een aantal fouten in het veld ziet Ted zich gedwongen Roy op de bank te zetten. Rebecca komt met onverwacht nieuws.

10. 10. The Hope That Kills You

Richmond speelt een beslissingswedstrijd die het lot van Ted en zijn club zal bepalen.

avatar van wwelover_mm

wwelover_mm

Echt genoten. Leuke humor, qua voetbal stelt het weinig voor natuurlijk. Ziet er eerlijk gezegd niet eens goed uit. Maar de serie heeft echt een hart.

avatar van John Milton

John Milton

Dat ik niets met voetbal heb, is bekend.

Op vlagen van waanzin en collectieve verstandsverbijstering rondom het EK en WK na, blijf ik er zo ver mogelijk bij uit de buurt. Maar mijn maat had gelijk, Ted Lasso is geweldig. Net zoals Rocky en Rush genietbaar (kunnen) zijn voor wie niet van boxen of formule 1 houd (both also me), is dit primair een serie over mensen. Met veel humor, drama, en bovenal Brits.

Qua series ben ik vaak iets meer van de highbrow, maar dit was precies wat ik nodig had. Erg fijn.