• 8.978.936 stemmen

Genre: Komedie

Ontwikkeld door: Sam Bain, Andrew O'Connor en Jesse Armstrong

Met onder meer: Robert Webb, David Mitchell en Matt King

Release datum: vrijdag 19 september 2003

Eerst uitgezonden op: Channel 4 (Verenigd Koninkrijk)

Plot Peep Show

Peep Show volgt het veelal seksueel gefrustreerde leven van twee mannen van achter in de 20, Mark Corrigan en Jeremy ('Jez'). Ze kennen elkaar van de Universiteit van Dartmouth en delen nu een appartement in Croydon, Zuid-Londen. Mark werkt in de financiële wereld en is succesvol, maar hij heeft problemen in de omgang met mensen en ziet het leven somber in. Jeremy huurt een kamer in Marks appartement. Hij heeft een meer optimistische kijk op het leven dan Mark, maar zijn muzikale talent is nog niet erkend, en hij is niet zo populair of aantrekkelijk als hij wel zou willen.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Komt er een Peep Show seizoen 10?

Meningen over Peep Show

Pieter_mm

zaterdag 10 september 2016
Peep Show seizoen 1 Dat deze er nog niet opstond! Een van de briljantste comedy's van de laatste jaren!

dinsdag 6 september 2016
Peep Show seizoen 1 Geweldige serie. Ik lig altijd in een deuk van die droge, sarcastische humor van Mitchell in deze serie. De manier van filmen, een first person idee, is apart en draagt bij aan de feeling van de show. Heerlijke Britse serie.