Mijn Series +

Peep Show - Seizoen 2 (2004)

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Sam Bain, Andrew O'Connor en Jesse Armstrong
met Robert Webb, David Mitchell en Olivia Colman

Peep Show volgt het veelal seksueel gefrustreerde leven van twee mannen van achter in de 20, Mark Corrigan en Jeremy ('Jez'). Ze kennen elkaar van de Universiteit van Dartmouth en delen nu een appartement in Croydon, Zuid-Londen. Mark werkt in de financiële wereld en is succesvol, maar hij heeft problemen in de omgang met mensen en ziet het leven somber in. Jeremy huurt een kamer in Marks appartement. Hij heeft een meer optimistische kijk op het leven dan Mark, maar zijn muzikale talent is nog niet erkend, en hij is niet zo populair of aantrekkelijk als hij wel zou willen.

1. Dance Class
  2. Local Zero
  3. Jeremy Makes It
  4. University Challenge
  5. The Man Show
  6. Wedding

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.