• 8.295.510 stemmen

Release datum: 25 juli 2019

• Amazon Prime Bekijk via Amazon Prime
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot The Boys

In een wereld waar superhelden de duistere kant van hun overweldigende beroemdheid en roem omhelzen, vormt zich een groep burgerwachten die informeel bekend staan als 'The Boys'. Hun missie is om de corrupte superhelden aan te pakken met niet meer dan een stel harde vuisten en de wil om te vechten tot hun beschikking. Het zijn de machteloze tegen de super krachtige als 'The Boys' beginnen aan een heroïsche zoektocht om de waarheid over 'The Seven' en hun formidabele Vought-steun bloot te leggen.

Social Media

Meningen over The Boys

avatar van ZZ TOP

ZZ TOP

zaterdag 21 september 2019
The Boys seizoen 1 Wat is dit een heerlijke verfrissende serie. Met een totaal andere kijk op het superheldengenre. Het is ruw, hard, bloederig en gewelddadig.
Wist vooraf niet wat ik kon verwachtten, maar deze serie heeft me zeker vermaakt.
Goed verhaal met een prima opbouw en geweldige personages (vooral leuk om Antony Starr weer eens te zien, want zo vaak zie je hem niet meer sinds [url=https://www.tvmeter.nl/show/3>Banshee[/url> gestopt is).
Prima mix van humor en actie. Soms wat voorspelbaar, maar toch vermakelijk.

Al met al een prima serie die voorbij is gevlogen.
avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME.

• 2063 berichten
zaterdag 26 oktober 2019
The Boys seizoen 1 ''See, people love that cozy feeling Supes give them… but if you knew half the sh*t they get up to… F*ckin’ diabolical. But then, that’s where I come in. To spank the b*stards when they get out of line.''

Whoopi! Wat een rush! Ik zit nog steeds na te trillen van deze serie. De acht afleveringen van 'The Boys' vlogen als een A-Train voorbij. Een andere kijk op het hele superhelden gedoe (een dikke vinger naar de goede bedoelingen van Superman, Aquaman, Snake Eyes, The Flash ect ect). Goede cast (Karl Urban, Jack Quaid, Laz Alonso, Tomer Capon ect ect), uitstekend script, sterke acteerprestaties, spannend & tegelijkertijd bloederig, bloederig en nog eens bloederig. Ik hou d'r zo van! En dan niet te vergeten de ontelbare oneliners. Bij sommige rolde ik uit mijn nest van het lachen! Ik zal op het web even een leuke top 5 uitzoeken en dan vervolgens plaatsen in: [url=https://www.tvmeter.nl/forum/4/47>favoriete serie quotes[/url>. Jammer dat seizoen 1 erop zit. Eigenlijk ben ik sprakeloos.
Erg onder de indruk van deze gekkigheid. Seizoen 2 2020: nice!

**** ½