ad
  • 8.089.369 stemmen

The Boys - Seizoen 2 (2020)

Show titel: The Boys

Seizoenen: 2 seizoenen

Afleveringen: 8

Datum van release: vrijdag 4 september 2020

• Amazon Prime Bekijk seizoen 2 via Amazon Prime
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

The Boys

Afleveringen Seizoen 2 (2020)

1. 1. The Big Ride

7. 7. Butcher, Baker, Candlestick Maker

8. 8. What I Know

avatar van MovieHolic

MovieHolic

Hier verheug ik me enorm op! Seizoen 1 was geweldig, ik ben benieuwd!

avatar van umbra

umbra

• 2040 berichten

Jup, heb eigenlijk net S1 in 2 rukken uitgezien en ondanks dat de eerste 3 afleveringen het best waren, bleef het gewoon zeer vermakelijk, zat vanalles in en vrij indrukwekkend uitgewerkte serie. Pluim voor Amazon.

avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator)

Hey hey..... Nice!

avatar van Ajax&Litmanen1

Ajax&Litmanen1

De eerste 3 afleveringen komen morgen uit. Daarna elke week eentje. Gaaf, benieuwd naar het vervolg.

avatar van umbra

umbra

• 2040 berichten

Ready for season 2!

avatar van maurice32

maurice32

De eerste 2 afleveringen vond ik vrij matig, maar aflevering 3 was erg goed.

Ben benieuwd naar de volgende aflevering

avatar van Ajax&Litmanen1

Ajax&Litmanen1

Nu 2 afleveringen gezien, ben niet onder de indruk. Alleen de gore is tof. Hoop dat het restant beter zal worden.

legian

Dit seizoen neemt aardig wat tijd om alles klaar te zetten. De eerste twee afleveringen zijn daarmee dan ook wat sloom. Vanaf de derde neemt de snelheid en intensiteit wel wat toe gelukkig. Nog even afwachten of ze dat vol weten te houden voor de komende afleveringen.

avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator)

Aflevering 1 t/m 3 gezien. Opbouw is rustig. Op zich niks mee. Benieuwd naar de rest.

avatar van stormfox

stormfox

geweldige serie, de eerste 3 episodes waren weer diabolical

legian

Aflevering 4 en 5 zijn ook weer genieten. Iedereen krijgt zijn eigen verhaal, problemen en uitdagingen waar ze mee mogen werken. Het levert een aantal leuke verhaallijnen en momenten op, helaas werkt niet alles even lekker. Vooral The Deep doet het niet bij mij, voelt voornamelijk als wat geneuzel om hem maar wat te doen te geven. Verder kan ik er weer erg van genieten tot dusver. Nu wachten tot de laatste drie afleveringen er zijn om te bingen.

legian

Toch wat minder dan het eerste seizoen. Ze nemen relatief veel tijd om alles op te zetten en verhaallijntjes uit te zetten. Maar aan het eind wordt er eigenlijk weinig echt mee gedaan. Het draait om Homelander, Stormfront als moderne nazi en Butcher die toch zijn vrouw weer ziet (en definitief kwijtraakt) en dat is het wel zo'n beetje. Voor de rest vooral veel ruimte voor de verschillende personages, waarbij het lang niet altijd even interessant is (The Deep bijvoorbeeld).

Veel verhaallijntjes voelen achteraf dan ook erg als vulling. Misschien dat ze er wat mee doen in een derde seizoen, maar hier voegt het weinig toe. Afgezien van wat extra gore momenten uiteraard. Daar moet dit seizoen het dan ook van hebben.

Positief lichtpunt was Lamplighter die helaas een veel te klein aandeel heeft. Qua diepgang is hij veel interessanter dan sommige andere personages. Zoals een Black Noir die eigenlijk wel erg makkelijk buiten spel gezet word. Hoewel het nog afwachten is of hij ook definitief buiten spel staat.

Het seizoen is erg vermakelijk om te zien, maar haalt het niet bij het eerste seizoen. Teveel momenten voelen als vulling. Tevens wordt er niets meer gedaan met het hele compound V verhaal waardoor dit seizoen nog meer op zichzelf komt te staan. Aan het eind van de rit voelt het vooral alsof ze vrij weinig zijn opgeschoten. Maar is er nu wel een politicus supe die hoofdjes kan laten exploderen. Van die reveal ben ik ook niet overdonderd eigenlijk.

Maargoed, het seizoen bied wat je verwacht, veel onnodig en over de top geweld en gore.

avatar van james_cameron_mm

james_cameron_mm

The difficult second album. Het eerste seizoen was een onverwachte hit en een frisse wind binnen het genre, waardoor de druk op de tweede reeks natuurlijk hoog was. Men komt helaas niet helemaal ongeschonden uit de strijd. Voornaamste probleem is het ontbreken van echt interessante plotlijnen. De personages doen hun ding nog steeds naar behoren en er valt sporadisch weer genoeg te genieten qua spektakel en bloederige toestanden, maar er mist gewoonweg iets. De afleveringen kabbelen maar een beetje door en moeten het nu echt hebben van een aantal geforceerde wow-momenten (de walvis!), daar waar het eerste seizoen meer een organisch en sluitend geheel vormde.

avatar van DreamTech

DreamTech

toch weer geweldig seizoen moest nog even afkijke, maar laatste aflevering geweldig, Robert ten Brink ze hebben je kerst nummer gejat

avatar van MovieHolic

MovieHolic

Ook dit seizoen was weer geweldig! Zonde dat het maar 8 afleveringen per seizoen zijn.

En wat een twist op het einde, die zag ik serieus geen moment aankomen! Erg gaaf!