ad

Met onder meer: Joaquin Phoenix, Robert De Niro en Zazie Beetz

Releasedatum: 2 oktober 2019

Over Joker

"Put on a happy face."

Gotham City in de jaren 80. Een clown, Arthur Fleck genaamd, voelt zich uitgekotst en verstoten door de maatschappij. Geleidelijk aan wordt hij krankzinnig en ontpopt hij zich van vriendelijke, vrolijke clown tot schurk, beter bekend als 'de Joker'. Iemand die kickt op haat en het creëren van chaos.

imageimageimageimageimageimageimageimage

💛
👍
👎

Basto schreef:

Klinkt als een nogal vooringenomen mening. Laat mij de vraag anders stellen. Heb je nooit een film gezien waar je eigenlijk niet veel aan vond, maar waar tegen het eind nog een aantal zaken gebeurde waardoor je m wel bent gaan waarderen? Of waren er films die je ‘na een nachtje er over slapen’ beter vond?

Dat is nu juist mijn punt

Ik heb idd films gezien waarbij het einde toch echt een toegevoegde waarde of juist een groot minpunt voor de film waren.

Overigens heb ik hier wel eens een aantal sterren voor een film gegeven en er bijgeschreven dat ik de film niet had afgezien waarna mijn stem werd verwijderd!

Vooringenomen is natuurlijk onjuist ik schrijf duidelijk in bijna alle gevallen. Vooringenomen is als je daar vanuit gaat!

Ajax&Litmanen1 schreef:

Achjee, we hebben hier te maken met een boze meneer van waar je ook vandaan mag komen, met je domme kaaskop gejammer. Je bent ieder geval mijn discussietijd niet waard dus geniet van je momentje of fame.

Typisch een opmerking van dat rechtse gepeupel

Op fb of Instagram had je me geblokkeerd

Laat een ding duidelijk zijn jij begint met beledigen jij valt mij aan op mijn mening (over Noord-Korea gesproken oftewel hypocrisie)

En o ja ik spuug en kots op fame alles behalve dat!!!

Onderhond

Dr.Strangelove schreef:

Tja

Het overgrote gedeelte van de professionele filmkenners zullen je onder de tafel lullen!

Tenzij je daar te trots voor bent.

Ofwel heb je niet echt begrepen wat ik eerder schreef, ofwel heb je zelf wat problemen met misplaatse trots.

Maar leuk dat één of andere theoretische professionele filmkenner mij onder tafel lult. Hoef jij er in ieder geval geen energie meer in te steken.

Onderhond schreef:

1 ik zeg niet dat jij misplaatste trots hebt

2 ik schrijf het overgrote deel van de professionele filmkenners

3 ik geef in het eerste berichtje een paar complimenten aan jou en een vraag waardoor jij alles vergeet en alleen maar reageert op een vraag die jij (waarschijnlijk) beledigd vindt overkomen.

4 ik heb hier echt helemaal geen zin meer in

De vijandigheid op je mening hier op mm is.....

Puntjes staan voor de grootst mogelijke belediging

Maar wees gerust of niet vier feest of niet voor mij is mm voorbij. Je kunt hier werkelijk geen mening geven of je wordt voor dom slecht achterlijk etc uitgemaakt!!!!

avatar van Basto

Basto

Dr.Strangelove schreef:

Dat is nu juist mijn punt

Omdat jij het kennelijk nog niet ervaren hebt, ga je ervan uit dat het je niet kan overkomen. Dat is weldegelijk vooringenomenheid.

Maar goed, verder jammer voor je dat je het niet hebt meegemaakt. Zijn vaak bijzondere ervaringen. Ik had het het sterkst met Dogville. Daar vond ik weinig aan totdat het eind me om de oren sloeg.