Green Book (2018)

Biografie / Komedie

geregisseerd door Peter Farrelly
met Viggo Mortensen, Mahershala Ali en Linda Cardellini

'Green Book' volgt een Italiaans-Amerikaanse uitsmijter, Tony Lip genaamd, die zijn baan verliest wanneer zijn nachtclub moet sluiten. Vervolgens besluit hij als chauffeur rond te rijden voor een uiterst getalenteerde pianist. De twee kunnen elkaar niet luchten of zien, maar vormen geleidelijk aan een band met elkaar.

• Vanaf 31 januari 2019 in de bioscoop

avatar van Iron Maiden
Nieuwe Viggo is altijd iets om naar uit te kijken en hoewel de trailer het bekende pad bewandelt, heb ik hier toch wel veel zin in.

avatar van Psycho-M
Trailer belooft veel goeds.
En ook de reviews komend van het TIFF zijn enthousiast.
Dit is zeker een film om naar uit te kijken.

kappeuter (moderator)
Vanaf 31 januari 2019 in de bioscoop (eOne)

avatar van John Milton
Vindt Peter Farrelly zich op zijn zestigste opeens opnieuw uit?

Ik heb 5 films van de man gezien, en van de week deze trailer. Ziet er heel behoorlijk uit, en toen ik zijn naam zag dacht ik echt even 'naaaaah, dat kan niet dezelfde zijn...'. Maar het is.