• 8.561.685 stemmen

Geregisseerd door: Hoyt Yeatman

Met onder meer: Nicolas Cage, Sam Rockwell en Penélope Cruz

Releasedatum: 29 juli 2009

Plot G-Force

"The world needs bigger heroes"

Juist wanneer de G-Force, een eliteteam van zeer getrainde cavia's, op het puntje staat om de wereld te redden, heft de FBI de geheime eenheid op. Maar teamleider Darwin, vechtsportdiva Juarez, wapenexpert Blaster, computerspecialist Speckles en de meehobbelende Hurley zijn niet te stoppen. Gewapend met de nieuwste en meest geavanceerde spionageapparatuur, en met de FBI op hun hielen, gaan ze het conflict aan in een race tegen de klok om de wereld te redden van de plannen van een gestoorde multimiljardair.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Darwin the Guinea Pig (stemrol)

Hurley the Guinea Pig (stemrol)

Blaster the Guinea Pig (stemrol)

Juarez the Guinea Pig (stemrol)

Speckles the Mole (stemrol)

Mooch the Fly (stemrol)

Leonard Saber

Kip Killian

mnrk schreef:

Een leuke (animatie) film die heerlijk wegkijkt, ook de keuze voor de stemmen van de hamsters is dik in orde ( Nicolas Cage, Sam Rockwell, Penélope Cruz , Tracy Morgan en natuurlijk Steve Buscemi ).

het zijn toch echt CAVIA'S hoor!

Of is de vertaling van guinea pig opeens hamster geworden

maar er was toch maar een hamster of niet?

avatar van mnrk

mnrk

theonering schreef:

het zijn toch echt CAVIA'S hoor!

Of is de vertaling van guinea pig opeens hamster geworden

maar er was toch maar een hamster of niet?

Sorry....was zo onder de indruk van deze film dat ik het helemaal verkeerd vertaald heb.

Bedankt voor het verbeteren

mnrk schreef:

Bedankt voor het verbeteren

Graag gedaan

avatar van mikey

mikey

moet er geen tekenfilm staan bij genre???

avatar van 606

Ik wist niet dat de cavia's van Albert heijn hier aan mee deden.

Btw:

Ook toevallig dat er een scene is over schroot in de ruimte, dat was ook vandaag op het journaal.

mikey schreef:

moet er geen tekenfilm staan bij genre???

Lijkt me niet aangezien alleen de cavia's animatie zijn, er spelen gewoon acteurs mee.

PsychoTiger schreef:

Cavia's zijn schattig:P

Ik MOET deze zien!

Ik ook. Lijkt me leuk gezien de trailer, maar ja.

Komt weer zaterdag 24 december 2011. BBC1 16.05 -17.30.

Gek dat heel veel mensen hem gaan kijken maar stemmen??? Een ander punt is een hamster is een hamster en een cavia is een cavia. Gewoon even googlen toch??

Dick2008

De geanimeerde cavia's zijn leuk en de film is best knap gemaakt. In het begin heb ik me wel rotgelachen hierom, want de andere dieren zijn ook leuk gedaan. Alleen de lol was toch vrij snel over. Het verhaal stelt niet zo heel veel voor al zitten er ook wel wat technische toestanden in, wat vooral in het Engels, want ja, ik heb hem op de BBC bekeken, nogal moeilijk te volgen was soms. Wat een drukte alleen in deze film. Wel vermoeiend vaak.

Op gegeven moment had ik het toch wel gehad met deze film. Ik had er meer van verwacht. Kleine 3.0.

avatar van brabusRUS

brabusRUS

Niet echt boeiend. Ik heb de film gekeken omdat ie slechts 88 minuten duurde. Hij is niet saai, maar ook niet echt grappig. Het hele gedoe met die superslimme cavia's kon mij niet echt boeien. Een paar keer een glimlach op mijn gezicht gehad, maar daar bleef het ook bij. Er zijn genoeg leuke animatie films, dus ik zou deze laten liggen.

avatar van tommycool

brabusRUS schreef:

Volledig mee akkoord.

kappeuter (crew films)

Tegenvallende Disney.

Ik vind cavia's grappige beestjes. De dieren zijn hier ook nog wel leuk, maar echt grappig wordt het niet.

Het grote euvel is het matige en onzinnige verhaal. De originaliteit is ver te zoeken en alles is te voorspelbaar en de actie is geen moment spannend.

avatar van Phantasm

Phantasm

Niet echt goed en niet echt slecht, valt voor een keertje net te doen.

Dick2008 schreef:

In herkijkbeurt niet echt goed door heen te komen deze. Het uitgangspunt om nu cavia's te gebruiken in een familiefilm is op zich een leuk idee maar dat is het dan ook meteen. Ze maken deel uit van een speciale eenheid. De film zit vol technische snufjes maar dat is duidelijk geen pluspunt. Ook de stemmen kloppen eigenlijk niet bij deze beestjes. Druk en beslist niet grappig. 2.0

avatar van shrink

shrink

• 2043 stemmen

Leuke film en de cavia's zijn super gemaakt. Ik vind alleen dat het verhaal te moeilijk is voor kinderen tot 10 jaar. Te veel technische details etc.