• 8.978.964 stemmen

Genre: Sciencefiction / Drama

Ontwikkeld door: Graham Yost

Met onder meer: Rebecca Ferguson, Tim Robbins en Iain Glen

Release datum: vrijdag 5 mei 2023

Eerst uitgezonden op: Apple TV+ (Verenigde Staten)

• Apple TV+ Bekijk via Apple TV+

Plot Silo

In een verwoeste en giftige toekomst bestaat er een gemeenschap die in een gigantische silo leeft die honderden verdiepingen diep onder de grond gevestigd is. In deze silo leven mannen en vrouwen in een samenleving vol regels die volgens hen bedoeld zijn om hen te beschermen. Nadat de sheriff een kardinale regel overtreedt en bewoners op mysterieuze wijze sterven, begint ingenieur Juliette schokkende geheimen en de waarheid over de silo te ontdekken.

Komt er een Silo seizoen 3?

Robert Sims

Meningen over Silo

avatar van The Brain

The Brain

zondag 16 juli 2023
Silo seizoen 1 Elke aflevering is een cliffhanger je wilt graag weten wat er komt en dat doen ze goed. Heel onbevredigend natuurlijk dat je zeker op het volgende seizoen moet wachten om antwoorden te krijgen. Het hele sfeertje van een samenleving diep onder de grond spreekt wel tot de verbeelding. Drama voert de boventoon, meer actie had de serie aantrekkelijke gemaakt. Een saillant detail is dat acteur Tim Robbins en belangrijke rol vertolkt, die man heeft toch maar een van de best scorende films uit de Top 250 aller tijden op zijn naam staan. Eenmaal er aan begonnen ben ik wel benieuwd naar het volgende seizoen. Het is typisch een serie waarna je kijkt op een vrijdag- of andere avond terwijl je hoofd nog vol is van de week en waarbij er niet teveel van je aandacht geeist wordt.
avatar van kix911

kix911

vrijdag 30 juni 2023
Silo seizoen 1 Net het einde van het S1 gekeken. Verrassend maar ook weer niet. Leuke serie, blijft boeien. Verwacht geen bloedstollende actie en soms is het zelfs een beetje langdradig maar het acteren is prima, het verhaal is weer eens wat anders en eigenlijk niks is wat het lijkt. Prima serie. Als er een S2 komt ga ik zeker verder kijken.

pedro

zaterdag 1 juli 2023
Silo seizoen 1 Ik ga ook weldra deze serie kijken, ik hoop dat het niet te vergelijken is met de afschuwelijke serie The last of us want dan gaat het snel stoppen....