Letters to God (2010)

Drama / Familie

geregisseerd door David Nixon
met Tanner Maguire, Robyn Lively en Jeffrey Johnson

Deze film is geïnspireerd op een waargebeurd verhaal over een jonge knul en zijn gevecht tegen kanker. Hij weet de mensen in zijn buurt en vriendenkring te raken met de brieven die hij aan God schrijft. Daarmee geeft hij iedereen met wie hij in contact komt, hoop en inspiratie. Zo ook de nieuwe postbode, die dankzij de brieven inziet dat hij zijn leven en de relatie met zijn zoon moet verbeteren.

rose
Ik vond het Jezus gehalte te hoog. Ik kon nergens echt meeleven met de personages.

avatar van KKOPPI
Wat scoort deze slecht op IMDB zeg.

zeer goede film! Ben nog steeds onder de indruk

Goeie film!

Goeie film

avatar van apolicum
borasi schreef:
Wat een slappe film, en van dat christelijke geneuzel draait mijn maag om. De mensen maar vooral de kinderen zijn totally brainwashed. EO promofilmpje lijkt het wel.

Mensen die dit een hoge score geven zijn denk ik bang om god af te vallen.

1000 X liever op deze manier "gebrainwashed" worden dan dat ze tot kindsoldaten moeten opgroeien!
Ik ben zelf 100% atheïst, maar ik zie niet wat er mis is met hoe ze ermee omgaan in de film?
De ene persoon haalt de kracht uit zichzelf, de andere is voorstander van de Law Of Attraction, nog iemand anders haalt zijn kracht uit het geloof, ...
Nogal kortzichtig om jouw manier als de enige correcte te beschouwen en geen respect te hebben voor de manier dat de mensen het zoals in deze film aanpakken! Zolang ze liefdevol omgaan met hun medemens en deze geen kwaad wil berokken, zie ik echt het probleem niet hoor :-s

avatar van Johan24
Hier draait je maag van om, zo intens zwak en eendimensionaal. Ik kan echt niks positiefs melden over dit sentimenteel stuk Christelijk propaganda.

Ik geef niet snel de laagste waardering mogelijk, maar dit was denk ik echt het ergste wat ik tot dusver heb gezien...

Sprakeloos: 0,5*

Ik haat deze film na afloop opstel van 5000 woorden ervan moeten maken maar het verhaal is eigelijk samengevat in een notendop