Dog Days (2018)

Drama / Komedie

geregisseerd door Ken Marino
met Eva Longoria, Nina Dobrev en Vanessa Hudgens

'Dog Days' volgt het leven van een aantal individuen uit Los Angeles die naarstig op zoek zijn naar meer in het leven. Daarbij zijn hun harige viervoeters de steun en toeverlaat voor de baasjes. Door toedoen van hun trouwe vriendjes zoeken ze vervolgens contact en toenadering tot elkaar.

Vanaf 23 augustus in de bioscoop (Dutch FilmWorks)

avatar van Phantasm
Niet echt nieuws onder de zon, gewoon een standaardfilm voor een regenachtige zondagmiddag.

avatar van schumacher
Hele leuke en vermakelijke film.
Uiteraard een standaardfilmpke maar wie graag honden ziet en/of heeft kan dit best wel smaken.
Paar mooie meiden ook.
Gewoon eens leuk om gezien te hebben.

Zoals de titel al doet vermoeden staan de hondjes centraal in deze romantische komedie. Verder is de film vooral een aaneenschakeling van hele flauwe scenes en zeer voorspelbare situaties. Waar het acteer werk ook nog eens om te huilen is zo slecht. Toch betrapte ik mij erop dat de laatste 20 minuten hoe cliche matig het ook was mij zowaar een tikje wist te raken. Genoeg voor een voldoende is echter allemaal niet. 2.5*

avatar van K. V.
Deze film eens bekeken en het was niet mis, maar allemaal ook niet zo bijzonder. De film kijkt vlot weg en de speelduur is goed, niet te lang en niet te kort.
Natuurlijk geen moeilijk verhaal, maar dat heb je natuurlijk wel meer bij dit soort films.

avatar van Grindhouse62
Normaal kijk ik dit soort films niet op de late avond voor het slapen gaan, maar deze toch wel aardige film gisterenavond gekeken. Hij is romantisch, komisch en ook wel een beetje zielig. Tja, wij ook als
levenslange hondenbezitters van nu een Shih Tzu beschouwen onze dieren als lid van de familie en weten dus ook al vele malen dat het heel veel verdriet doet om ze verliezen. Een leuke warme familiefilm, die met een wat kortere speelduur ook goed was geweest. Maar wel een voldoende 3.0