ad

Geregisseerd door: Ken Marino

Met onder meer: Eva Longoria, Nina Dobrev en Vanessa Hudgens

Releasedatum: 10 augustus 2018

Over Dog Days

"Love comes when you call it."

'Dog Days' volgt het leven van een aantal individuen uit Los Angeles die naarstig op zoek zijn naar meer in het leven. Daarbij zijn hun harige viervoeters de steun en toeverlaat voor de baasjes. Door toedoen van hun trouwe vriendjes zoeken ze vervolgens contact en toenadering tot elkaar.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

Vanaf 23 augustus in de bioscoop (Dutch FilmWorks)

avatar van Phantasm

Phantasm

Niet echt nieuws onder de zon, gewoon een standaardfilm voor een regenachtige zondagmiddag.

avatar van schumacher

schumacher

Hele leuke en vermakelijke film.

Uiteraard een standaardfilmpke maar wie graag honden ziet en/of heeft kan dit best wel smaken.

Paar mooie meiden ook.

Gewoon eens leuk om gezien te hebben.

avatar van Waku

Waku

Zoals de titel al doet vermoeden staan de hondjes centraal in deze romantische komedie. Verder is de film vooral een aaneenschakeling van hele flauwe scenes en zeer voorspelbare situaties. Waar het acteer werk ook nog eens om te huilen is zo slecht. Toch betrapte ik mij erop dat de laatste 20 minuten hoe cliche matig het ook was mij zowaar een tikje wist te raken. Genoeg voor een voldoende is echter allemaal niet. 2.5*

avatar van K. V.

K. V.

Deze film eens bekeken en het was niet mis, maar allemaal ook niet zo bijzonder. De film kijkt vlot weg en de speelduur is goed, niet te lang en niet te kort.

Natuurlijk geen moeilijk verhaal, maar dat heb je natuurlijk wel meer bij dit soort films.

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

Normaal kijk ik dit soort films niet op de late avond voor het slapen gaan, maar deze toch wel aardige film gisterenavond gekeken. Hij is romantisch, komisch en ook wel een beetje zielig. Tja, wij ook als

levenslange hondenbezitters van nu een Shih Tzu beschouwen onze dieren als lid van de familie en weten dus ook al vele malen dat het heel veel verdriet doet om ze verliezen. Een leuke warme familiefilm, die met een wat kortere speelduur ook goed was geweest. Maar wel een voldoende 3.0

avatar van cornelis2

cornelis2

Ik ben deze film begonnen omdat het om verhaaltjes met en om honden gaat. Ik ben na een uur gestopt. Er gebeurt weinig of niets. De verhaaltjes zijn niet grappig, Twee van de honden wel. Maar dat draagt geen hele film. Ik geef 2 *, maar alleen voor de twee honden.

avatar van nijkerkbert

nijkerkbert

Leuke en vermakelijke film. Prima soundtrack ook.

Ron Cephas Jones speelt de rol van Walter met verve. Op een of andere manier weet hij me altijd te raken met zijn karakters.

3,5 ☆