Dog Days (2018)

Drama / Komedie

geregisseerd door Ken Marino
met Eva Longoria, Nina Dobrev en Vanessa Hudgens

'Dog Days' volgt het leven van een aantal individuen uit Los Angeles die naarstig op zoek zijn naar meer in het leven. Daarbij zijn hun harige viervoeters de steun en toeverlaat voor de baasjes. Door toedoen van hun trouwe vriendjes zoeken ze vervolgens contact en toenadering tot elkaar.

• vanaf vrijdag 28 december te koop op dvd

kappeuter (moderator)
Vanaf 23 augustus in de bioscoop (Dutch FilmWorks)

avatar van Phantasm
Niet echt nieuws onder de zon, gewoon een standaardfilm voor een regenachtige zondagmiddag.