The Perfect Game (2009)

Drama / Familie

geregisseerd door William Dear
met Clifton Collins Jr., Cheech Marin en Moises Arias

Deze film vertelt het waargebeurde verhaal van een groep arme, schoenloze kinderen uit Monterrey, Mexico. Deze groep kinderen shockeerde de hele wereld door dertien wedstrijden op rij te winnen in The Little League World Series.

avatar van Leland Palmer
Vingh Rames en Tom Sizemore spelen ook redelijke rollen in deze film zoals op hoes geschreven. Ben benieuwd!

Super lelijke poster.

avatar van Leland Palmer
Vind je? Was niks beters te vinden. Kan altijd nog aangepast worden toch?

avatar van JohnWilliams
Vind de poster ook slecht maar misschien komt er nog een andere uit...

avatar van deLeeuw
Leland Palmer schreef:
Vind je? Was niks beters te vinden. Kan altijd nog aangepast worden toch?

Hij staat zo op IMDB, lijkt me dus dat dit '' dé poster '' is..

avatar van Leland Palmer
Nieuwe poster inmiddels zie ik. Veel beter deze. Hier is de trailer.

avatar van Lui
Lui (crew)
we zullen zien

avatar van clockwork72
we zullen zien inderdaad. (ondertussen is de film volgens mij al 6 keer uitgesteld maar goed )

Aardig op feiten gebaseerd drama dat op het einde toe wat van de kracht van het eerste uur verliest, Clifton Collins Jr. is wederom geniaal als Cesar. Ook kleine rol van Louis Gossett Jr. als Cool Papa Bell.

Leland Palmer schreef:

Spelen na mijn weten niet mee hoor.

avatar van GGG
GGG
Prachtige film! Heerlijk om te zien en van te genieten met mooie sportbeelden, vlagen humor en romantiek.

avatar van vranque
Ach.. Feelgood movie op de leest geschoeid van clint eastwood. Althans zo voelt het. En net als met clint is het moeilijk hier een onvoldoende voor te geven maar ik doe het toch maar want ik ben dat traditionlele tearjerking gedoe volgens een vast concept helemaal zat.

avatar van missl
Leuk om te zien dat het op feiten gebaseerd is, daardoor leefde ik wel extra met het verhaal mee en vloog de speeltijd voorbij. Verder is het nog al oppervlakkig, van een enkeling weet je iets meer.

Wanneer is deze film opgenomen? In 2009 uitgebracht, maar Jake T. Austin (= Angel) en Jansen Panettiere (= Enrique) zijn beiden geboren in 1994 en zouden dan ongeveer 15 jaar zijn. Volgens mij zijn ze (of lijken ze in ieder geval) niet ouder dan twaalf. Heeft de film misschien enige tijd "op de plank" gelegen?