Deadfall (1993)

geregisseerd door Christopher Coppola
met Michael Biehn, Sarah Trigger en Nicolas Cage

Na een ongeluk wordt Mike per ongeluk vermoord door zijn zoon Joe. Joe besluit zijn wens uit te laten komen door het verzamelen van waardevolle dingen van zijn tweelingbroer, die deze ooit had gestolen. Maar de tweelingbroer is een zekere artiest, die Joe al snel betrekt bij gevaarlijke zaken.

neo (crew)
he nog geen bericht bij deze cage film . cage werktte opnieuwe samen met wat familieleden.christopher coppola regisseerde en schreef het script, terwijl naast cage ook een rol was weggelegd voor mark coppola.
deze keer pakte dat minder goed uit, wat vooral te danken is het waardeloze script en cage kon ook helemaal niks met de persoon die hij moest spelen.

avatar van Castor Troy
Ik denk dat dit de wazigste rol is die Cage ooit gespeeld heeft. Maar ook mij sprak het niet aan.

avatar van movie fan
redelijke film, totaal geen topper , maar toch vermakelijk , verhaal was wel interresant , maar had iets meer uitgewerkt moeten zijn , vooral het einde . de cover die ik op de dvd zag klopte ook niet helemaal , ik dacht dat dit een film ging zijn met alleen nicolas cage en charlie sheen , maar cage kwam er maar hoogstens een dik half uur in , en charlie sheen nog geen 5 minuten . het ging meer over michael biehn . niet dat ik dit erg vondt , maar toch gaf het een verkeerd gedacht , vondt de film goed , maar geen topper .

avatar van Kr!kke
Hier had ik toch iets meer van verwacht. Nicolas Cage zijn personage was echt irritant vond ik. Het verhaal viel nog wel mee, met een leuk slot.

avatar van Larsco
dit voorspelt weinig goeds... heb hem net gekocht

avatar van funnyhow
doenbaar ... maar zeker geen topfilm ondanks redelijk wat bekende acteurs.
en wat nicolas cage hier wou bewijzen is voor mij een groot vraagteken.
wel lekker noir sfeertje