• 8.258.861 stemmen

Trapped in Paradise (1994)

Komedie / Misdaad | 110 minuten

Genre: Komedie / Misdaad

Geregisseerd door: George Gallo

Met onder meer: Nicolas Cage, Jon Lovitz en Dana Carvey

Plot Trapped in Paradise

"The Firpo Brothers can get away with anything. They just can't get away!"

Het is Kerstavond en Bill, Alvin en Dave Firpo zijn uit het grote New York afgereisd naar het kleine plaatsje Paradise, om daar de slag van hun leven te slaan. Net uit de bak, gaan de drie broers proberen een bank te kraken en wonder boven wonder, het lukt de drie ietwat gestoorde broertjes. Maar ze weten niet wat hen overkomt in dit o zo vriendelijke plaatsje. Overal worden zij met open armen ontvangen, ondanks dat zij daar geen behoefte aan hebben. Na de kraak krijgen de broertjes veel meer dan zij ooit in hun stoutste dromen konden verwachten, de goedheid van de mensen valt als een zware deken op hun neer en zij krijgen spijt van hun daden. Het geld lijkt echter belangrijker voor hen.

imageimageimageimageimageimage

Hattie Anderson

Agent Shaddus Peyser

avatar van neo

neo (crew films)

ben een grote fan van nicolas cage en dit is dan ook een van zijn minste films.soms is de film een beetje grappig,maar nergens hilarisch ofzo

avatar van Blindfold

Blindfold

Leuk filmpje, maar niet meer dan dat.

avatar van Chainsaw

Chainsaw

Lovitz, Carvey en Cage hebben er duidelijk zin en plezier in, maar weten het middelmatige script helaas niet echt vooruit te helpen. Hier en daar zitten nog wel een paar geslaagde grappen, maar toch is het allemaal vooral braaf en moralistisch. Maar wat wil je anders in een Amerikaanse kerstfilm? Het rolletje van Richard Jenkins is waarschijnlijk nog het leukste van de film.

avatar van Juichtoon

Juichtoon

Kerst valt vroeg dit jaar...

avatar van Thriller

Thriller

Ik wil er niet zoveel woorden aan vuil maken. Knap waardeloos vind ik een pakkende omschrijving. 1*

avatar van Purmerend

Purmerend

Er zat een leuk hoog stemmetje in, maar de film was nix bijzonders. Rare tijd voor een kerstfilm!

avatar van Devastation HCT

Devastation HCT

Niks om over naar huis te schrijven, maar wel redelijk leuk. 2.5*

avatar van RRT

RRT

Slechte film, die Cage ook niet kan redden.

Voorspelbaar en m.i. zeer irritante personages.

Een echte afrader. 1*

avatar van bvonk

bvonk

geen super leuke film, maar zitten wel leuke dingen in. snap niet dat sommige een 1 geven, is echt wel meer waard.

3.5

avatar van Castor Troy

Castor Troy

Grappige film. Meer ook niet. Komt toch iets te kort, ik weet niet precies. aan de acteurs lag het niet.

avatar van Betamax

Betamax

Aardige en komische film.

Wel een middelmatige maar zeker geen slechte.

Echt een feelgood kerstfilm.

Helaas was Dana Carvey door die domme kop die hij trok te ongeloofwaardig.

Dat iriteerde me bij Adam Sandler in The Waterboy ook al.

erik1677

heb gigantisch genoten van deze feel good kerstfilm.

de ideale kerstfilm wat mij betreft samen met scrooged, met bill muray.

kan m keer op keer zien.

erik1677

toch maar met een half puntje verhoogdt

avatar van MovieHolic

MovieHolic

Erg Flauw, kinderachtig en irritant en een naar karakter die Alvin...

Het einde was werkelijk te flauw... je overvalt een bank en het word je "allemaal" vergeven etc. verschrikkelijk

avatar van 606

Dit is mijn soort komedie erg grappig en vooral alvin.

Einde is cliche maar goed.

3,5 ster

avatar van DVD-T

DVD-T

Toch wel een leuke film.

De cast heeft er duidelijk plezier in, en dat komt de film zeker ten goede. Maakt het net even wat beter dan dat het is. Vooral veel clichés passeren de revue, en het verhaal is een beetje achterhaald. Maar er zijn ook veel leuke momenten die me af en toe goed aan het lachen bracht. Cage is toch wel een van mijn favoriete acteurs, maar ook Lovitz doet het erg goed. Alvin, het personage van Dana Carvey steelt echter de show als niet hoogbegaafde kleptomaan. Echt onherkenbaar is hij, pas toen de film was afgelopen en zijn naam zag staan kwam ik daar achter. De rest van de cast doet het ook erg leuk.

avatar van tommykonijn

tommykonijn

• 2075 stemmen

Leuke eerste Kerst-film die ik dit jaar gezien heb. Nicolas Cage, Jon Lovitz en Dana Carvey: wat een combinatie! Maar wel een goede, want je zag inderdaad duidelijk dat ze er plezier in hadden. Hier en daar zaten ook best een paar leuke scenes. Natuurlijk is het einde erg cliché, maar een 'slecht' einde had de film ook geen goed gedaan. Dit was gewoon puur vermaak.

avatar van Norma

Norma

Ik heb me het eerste halfuur enigzins zitten ergeren aan de typetjes die Jon Lovitz en Dana Carvey neerzetten, ik vond ze nogal in contrast met het tamelijk serieuze personage van Cage. Maar als je het allemaal niet te serieus neemt is het verder best een gezellige onderhoudende film. De grappen zijn soms wat te flauw, maar de kerstsfeer is prima aanwezig en uiteindelijk is de film meer feelgood dan ik had gedacht. Leuk, en zeker aardig genoeg om nog eens te herzien.

hahahaha letsssssss dohoooohooo it

avatar van joolstein

joolstein

Ach je kunt gewoon niet al te negatief zijn op deze goedaardige onhandige maar plezierige kerstfilm. Op het eerste gezicht heeft het weinig gemeen met de "traditionele" kerstfilms. In plaats daarvan kruipt de kerstgeest naar binnen in de vorm van een goed bedoelde boodschap. Uiteraard begint dat al bij de naam Paradise die verwijst naar een kleine stad waar iedereen buitengewoon aardig, Joviaal en gastvrij is. Het is ook een film waar eigenlijk niet zo gek veel in gebeurd. Ja oké Nicolas Cage, Jon Lovitz en Dana Carvey overvallen een bank en als gevolg daarvan belanden ze in allerlei toevallige ongelukken. Maar nooit zijn die al te ernstig en zijn ze vooral onschuldig. Het draait voor de drie mannen om feestvreugde, vrede op aarde, goede wil en familie. Ja deze film is prima! Zeker zo rond Kerstmis! Het gaf me wel een goed gevoel!

Dit was inderdaad 1 van de leukere kerstfilms herinner ik me.