Zandalee (1991)

Drama / Thriller

geregisseerd door Sam Pillsbury
met Nicolas Cage, Judge Reinhold en Erika Anderson

Zandalee verveelt zich met haar echtgenoot Thierry en wordt verliefd op een oude vriend van Thierry, genaamd Johnny. Ze krijgt een affaire met de zelfingenomen Johnny. Maar behalve hun sensuele affaire gebeuren er vreemde dingen met Zandalee en komt voor haar de waarheid naar boven.

kappeuter (moderator)
Niemand deze film (met Nicolas Cage) gezien ??

volgens mij wel ja.
maar kan me te weinig herinneren om te kunnen stemmen.
iets zegt me dat ik dit geen goede film vond.

neo (crew)
ik heb em niet gezien,maar volgens mij is ie niet zo goed.zal wel zo'n matige ''filmpje''
zijn waarin alleen cage te pruimen is.

avatar van Captain Pervert
De plot klinkt als die van een softpornofilm.

Ik kan me destijds nog wel de poster herinneren, die hing in de videotheek: "Zandalee vrijt ongegeneerd". Ja, daar ben je van onder de indruk als 9 jarig ventje.

zeer zwak geheel.
ik kon mijn aandacht er niet bij houden.
tijdens de film heb ook de zaterdag telegraaf uitgelezen

avatar van mikey
Vele onartistieke naaktscenes volgden elkaar op in een onsamenhangend geheel. Nou ja het gaat gewoon nergens over. en er is geprobeerd de erotiek zo integer mogelijk weer te geven, hetgeen (zoals altijd) jammerlijk mislukt.

Cage doet zijn sailortruukje ai

avatar van 606
slecht

nicolas kan de film niet redden

1 ster

veron35
mikey schreef:
Cage doet zijn sailortruukje ai

Als hij dat doet is deze film al zeker niet slecht. Die rol is samen met:
McMurphy (one flew over the cuckoo's nest), Lester Burnham (american beauty), Tony Montana (scarface) en Johnny Cash (walk the line) de beste ooit. Al is dat beter te zien als Elvis fan.

avatar van rep_robert
Het verhaal is een beetje onsamenhangend van Zandalee, het heeft niet echt een doel en het boeit je ook niet altijd.
Cage doet het nog wel redelijk, Judge Reinhold vind ik matig en Erica Anderson steelt de show met haar naaktscenes, volgens mij draait de film hier ook alleen maar om.
Ondanks haar prachtige lichaam is de film toch heel erg matig.

avatar van chucknorris
Au, deze deed een beetje pijn. Zo totaal sloom en pointless, dat had ik nou ook weer niet verwacht. Eens, tegen beter weten in gezien de cijfers hier.
Ben op het moment een soort nicolas cage ralley aan het houden. En dat valt niet mee haha. Voelt bij tijd en wijlen als een boetedoenig. Deze staat voorlopig onderaan.
Het rolletje van steve buscemi redt deze prent van een 0,5.