Kill Chain (2019)

Thriller / Actie

geregisseerd door Ken Sanzel
met Nicolas Cage, Enrico Colantoni en Anabelle Acosta

Een man runt een hotel en krijgt bezoek van ene Renata die er een nachtje wil verblijven. Even later krijgt hij enkele figuren over de vloer die op zoek zijn naar de dame. Zij blijkt op de vlucht voor de gewapende mannen. De hoteleigenaar wordt hierdoor in het conflict meegesleurd, maar besluit Renata te helpen. Hierbij moet hij zijn verleden onder ogen zien.

• vanaf vrijdag 10 januari 2020 te koop op dvd en blu-ray

avatar van Master Blaster
Tja... niet de slechtste van Cage
Sfeertje is wel oke alleen verhaal is saai

avatar van AniSter
Cage probeert steeds opnieuw de ruige jongen te spelen. Steeds vermoeiender om naar zoiets te kijken. Het is het allemaal net niet. Op naar de volgende.

Inderdaad, veel van verwacht maar diepe teleurstelling, zo een saaie boel

avatar van Left4Dead
Saaie prent met een zeer matig verhaal niet origineel wraakverhaal. De regie was wel erg opvallend, in negatieve zin wel te verstaan. Want de schokkerige beelden die voor snelle actie moesten zorgen waren een gruwel om aan te kijken.

Ach vooruit, 2,5** en dan ben ik echt soepel.

avatar van schumacher
De vorige die ik heb gezien met Cage vond ik beter.

Deze is weer minder.

Gewoon overslaan.