Kill Chain (2019)

Thriller / Actie

geregisseerd door Ken Sanzel
met Nicolas Cage, Enrico Colantoni en Anabelle Acosta

Een man runt een hotel en krijgt bezoek van ene Renata die er een nachtje wil verblijven. Even later krijgt hij enkele figuren over de vloer die op zoek zijn naar de dame. Zij blijkt op de vlucht voor de gewapende mannen. De hoteleigenaar wordt hierdoor in het conflict meegesleurd, maar besluit Renata te helpen. Hierbij moet hij zijn verleden onder ogen zien.

avatar van Master Blaster
Tja... niet de slechtste van Cage
Sfeertje is wel oke alleen verhaal is saai

avatar van AniSter
Cage probeert steeds opnieuw de ruige jongen te spelen. Steeds vermoeiender om naar zoiets te kijken. Het is het allemaal net niet. Op naar de volgende.

Inderdaad, veel van verwacht maar diepe teleurstelling, zo een saaie boel

avatar van Left4Dead
Saaie prent met een zeer matig verhaal niet origineel wraakverhaal. De regie was wel erg opvallend, in negatieve zin wel te verstaan. Want de schokkerige beelden die voor snelle actie moesten zorgen waren een gruwel om aan te kijken.

Ach vooruit, 2,5** en dan ben ik echt soepel.

avatar van schumacher
De vorige die ik heb gezien met Cage vond ik beter.

Deze is weer minder.

Gewoon overslaan.

avatar van Noodless
Matige film waarin het verhaal erg chaotisch aan de kijker wordt gepresenteerd. Verschillende personages passeren, doen hun ding of leggen het loodje, maar hoe de vork in elkaar zit weet je pas bij het einde van de film. Op zich is dat niet erg, maar je krijgt door de vertelwijze van het verhaal geen clou waarover het gaat waardoor de interesse vermindert. Veel geforceerde dialogen, het broeierig sfeertje in het hotel was wel goed gebracht. 5/10

avatar van Filmfanaat-1960
Ik sluit me bij Noodless aan.
Cage is zo’n beetje over zijn hoogtepunt heen.Zijn rollen worden minder beduidend.Leuk voor een avond de tijd te doden als er niks anders op tv is

avatar van Phantasm
Vervelend en saai om naar te kijken.

avatar van boemboem27
toch 3 kwartier volgehouden,maar daarna nog steeds geen goed verhaal.
saai saai .
heb er geenandere woorden voor.
liggen laten dit prul

Tja.
Weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden. Was niet zo goed, maar ook weer niet slecht.
Verhaal was saai en heel simpel, uitvoering was op zich niet verkeerd; vond het prima geacteerd verder.
Tja.