ad

Releasedatum: 24 februari 2011

• Google Play Bekijk via Google Play

Over Drive Angry

"One hell of a ride."

Wanneer de dochter van Milton (Nicolas Cage) vermoord wordt, wil hij maar één ding; wraak. Hij krijgt drie dagen de tijd om de moordenaars te vinden, omdat deze ook nog eens zijn kleindochter ontvoerd hebben en ze van plan zijn om haar onder een volle maan te offeren. Hij wordt tijdens zijn wraakmissie vergezeld door Piper (Amber Heard), een jonge en sexy serveerster. In Pipers 'turbo-charged Black '69 Charger' beginnen ze een race tegen de klok...

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

avatar van vampyrmaiden

vampyrmaiden

lijkt me grappig, binnenkort eens kijken

avatar van Dick2008

Dick2008

Nicolas Cage die de stoere bink mag gaan uithangen in deze gewelddadige film. Slecht en goedkoop in elkaar gezette actiefilm. Als je die achtergronden al ziet. Al heeft hij ook wel slechte tegenspelers. Amber Heard bakt er ook niet veel van. Schiet en sla er maar weer flink op los. Dit kon me toch niet veel boeien. 2.0

avatar van Dick2008

Dick2008

Nog niet gezien John Milton? Gauw kijken dan, Je hebt de hoofdrol John

avatar van John Milton

John Milton

Haha! I do? Neen, nog niet. Maar hij staat wel op de 'als ik echt niets beters weet en zin heb in een poepfilmpje'-lijst...

avatar van FunkStarr

FunkStarr

(Slechte) pulp maar alsnog enigszins vermakelijk. Dit is nou echt zo'n film waarbij je al je hersenfuncties dient uit te schakelen en gewoon lekker gaan kijken. Dan is hij nog enigszins genietbaar. Destijds in 3d gezien in de bios, maar was de film na een dag alweer helemaal kwijt.

avatar van des1

des1

Pulp met Cage op automatisch, d.w.z. de gezichtsuitdrukking alsof ie net luiers heeft verschoond. Amber Heard (de ex van Johnnie Depp) en de Dodge Charger zijn eye candy en vergoeden veel, maar niet genoeg.

avatar van Antonev

Antonev

Uiteenlopend scala aan geweld, vette wagens, een geestige Accountant en een prachtige Amber Heard. Niet teveel bij nadenken en gewoon op je af laten komen en genieten van dit vreemde filmpje. Als je 'm gaat uitpluizen op plausibiliteit, ja dan gaat het niets worden. Ik wou vermaakt worden met onzin en ik ben vermaakt met onzin. 3*.

avatar van xxERWINxx

xxERWINxx

Goede harde actiefilm met een goede rol van Nicolas Cage! Op het eind word hij een beetje nep / minder, maar al met al wel een voldoende!

avatar van IH88

IH88

“Gimme one good reason I shouldn't shoot you in the face.”

“I'm driving.”

“You know what I mean!”

Alleen al om Amber Heard verdient deze film vijf sterren... Nee grapje natuurlijk, maar op z'n minst twee sterren heeft ze wel verdient. En het haar van Nicholas Cage verdient al een recensie op zich. Drive Angry is voor de rest één grote klucht, en als je de film ook zo benadert valt er veel te genieten. De excessieve actiescènes, de accenten die de acteurs zich aanmeten, de humor, het over the top acteerspel van vooral Cage, Heard en Fichtner. Soms werkt een film gewoon omdat alle puzzelstukjes precies passen. En Drive Angry omarmt de gekte.

avatar van misterfool

misterfool

Het is inderdaad een grote B-film, maar met de altijd vermakelijke Cage en Fitchner is het toch nog prettig kijkvoer. Met name de humor laat deze film net even boven de middenmoot uitstijgen.

avatar van Shadowed

Shadowed

Best lollig.

Vooral aan het begin dan. Deze film alleen gekeken vanwege Heard, maar ik wist niet echt wat me nou eigenlijk te wachten stond, ik had om heel eerlijk te zijn een racefilm verwacht. Dit was wel iets anders, en ik vond het niet eens zo heel slecht.

Vooral het eerste deel van de film is absurd, soms hilarisch en lekker lomp. Bloed en geweld in overvloed, waarbij de film zichzelf ook verre van serieus neemt. Cage speelt een andere rol dan normaal, maar hij doet het niet eens zo heel slecht. Heard ziet er goed uit en vooral Fitchner blinkt uit als de grappige Accountant.

Naar het einde toe begonnen de effecten wel erg op Sharknado te lijken en gaat de score dus ook omlaag. Ondanks de absurde gebeurtenissen ga ik dit niet hoger geven dan een 3,0*. Toch wel jammer, als ze het einde niet zo hadden gedaan, was deze film zo veel leuker geworden.

avatar van The Guardian

The Guardian

Ondanks de wat negatieve recensies de film toch maar een kans gegeven, uitzetten kan tenslotte altijd nog. Dat viel helemaal niet tegen. Natuurlijk geen diepzinnig verhaal en je leert er niets van, maar wel vermakelijk. Een echte mannenfilm die de betere lesbiennes ook wel kunnen waarderen . Lekker hersenloos schoppen, slaan en schieten met mooie (soms blote!) vrouwen, humor en prachtige, klassieke auto's. In mijn geval goed voor een avondje relaxen.

avatar van henderk

henderk

Heerlijk vermaak, love it!

avatar van DiamondsRealDeal

DiamondsRealDeal

Vermakelijk, maar het verhaal achter die 2 personages

avatar van roger queen

roger queen

goeie film seks en geweld en actie

avatar van stratmans

stratmans

Best vermakelijke actiefilm

avatar van umbra

umbra

Nog wel lollig actiefilmpje, die lekker wegkijkt. Zag er soms wat goedkoop uit, maar soit kon deze nog net hebben

avatar van ILDIB

ILDIB

• 2077 stemmen

Heard en fichtner zijn de moeite waard. De rest is bagger. Zonder ome francis had cage geen carrière gehad. Wat is dat toch een waardeloze acteur. Filmpje zelf houdt midden tussen fast furious en deathproof alleen dan slechter.

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Wonderlijk dat dit zo laag scoort hier.

Mede door het gemiddelde begon ik dit met lage verwachtingen, om dan tot mijn stomme verbazing een paar keer hard te hebben moeten lachen. De combinatie Patrick Lussier en Todd Farmer werkt net als in My Bloody Valentine heel erg goed: over de top geweld, lekker fout bloot en acteurs die hun heerlijk foute teksten een tekstbehandeling geven alsof ze Shakespeare aan het spelen zijn.

Amber Heard is heerlijk in woord en beeld, Nicolas Cage blijf ik ook altijd leuk vinden maar het is William Fichtner die de show steelt met z'n smakelijke schurkenrol - beleefd, netjes, goed in het pak maar ook uiterst gemeen. En dat Tom Atkins ook nog even opdook was voor mij de kers op de taart.

Ontzettend leuke verrassing.

avatar van macrobody

macrobody

Ik heb me wel vermaakt met deze film. Over de top allemaal zonder ook maar ergens serieus genomen te moeten worden. Misschien een sneer naar die idiote cult bewegingen maar dat was het dan ook wel. Leuke film.

avatar van Duke Nukem

Duke Nukem

"You, fat fuck, come here!"

"What did yo call me?"

"I called you fat fuck. Better leave it at that, unless you wanna be called dead fat fuck."

Inderdaad vermakelijke pulp, deze Drive Angry. Cage zit in een rol die hem op het lijf is geschreven. Met geblondeerde lange haren en stoppelbaardje. Amber Heard is de eye candy van dienst als wulpse opdienster genaamd Piper (what's in a name?). De ster van de show is haar 1969 Dodge Charger. William Fichtner is intrigerend als de mysterieuze Accountant. Hij geeft zowaar een David Lynch vibe aan deze film. Ook met de muzikale score zit het wel goed en de film bevat de nodige humor een knipoog momenten. De supernatural kul moet je er maar bijnemen. Leuk voor een avondje simpel vermaak met een koud biertje en grote zak chips erbij.