ad

Geregisseerd door: Maria Pulera

Met onder meer: Nicolas Cage, Franka Potente en Penelope Mitchell

Releasedatum: 21 december 2018

Over Between Worlds

"Vengeance Is Born In Hell"

Joe is vrachtwagenchauffeur die rouwt om de dood van zijn vrouw Mary en kind. Hij ontmoet de spirituele Julie die zijn hulp wil om de verloren ziel van haar comateuze dochter Billie terug te vinden. De geest van Mary blijkt echter sterker waardoor deze het lichaam van Billie overneemt om nog wat zaakjes af te handelen in de wereld van de levenden.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van Brabants

Brabants

Deze film begon op zich vrij aardig maar de uitwerking laat toch behoorlijk te wensen na. Het pretentieuze begin valt gauw door de mand en het wordt dan ook snel een onsamenhangend rommelig geheel. Het acteer en camerawerk is van een zodanig zwak niveau dat dit ook zeker niet ten goede komt. Mijns inziens had er meer in gezeten. Iets meer aandacht had de film zeker goed gedaan.

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Oei wat is dit slecht zeg! Er wordt niet al te best gespeeld, dit is misschien wel de slechtste rol van Cage die ik gezien heb, en het verhaal is ronduit belachelijk. Je zou haast denken dat grappig bedoeld is maar ik ben bang dat dit niet het geval is, in ieder geval heeft Cage weer een nieuw dieptepunt bereikt met deze film.

avatar van Q Jones

Q Jones

De poster ziet er cool uit

avatar van jjj77

jjj77

Cage zijn ondergoed nog cooler

avatar van BobbyShmurda

BobbyShmurda

Pazmaster schreef:

Het is echt overduidelijk grappig bedoeld. Dat kan je zelfs aan de poster zien.

avatar van Noodless

Noodless

Tja, best wel een vermakelijke prent die je totaal niet serieus moet nemen. Het is allemaal ludiek bedoeld en Cage is in zijn sas door een luchtige invulling van een goed gelovig man die de anderen in nood wil helpen en als een hengst met de dames Franka Potente en Penelope Mitchell ( dochter ) in bed duikt. Om die laatste zal hij zeker niet treuren. Naar het einde toe misschien wat teveel onnodige wendingen, maar de film kijkt vlot weg en verveelt niet. 6/10

avatar van Sylvia_1990

Sylvia_1990

Wat was dit slecht zeg.. Heb zelfs halverwege gekeken hoe lang het nog duurde omdat ik het niet meer aan kon. Heb Cage nog nooit zo slechte film zien acteren!

Acteerwerk was zo slecht zelfs van Cage. Het verhaal sloeg werkelijk nergens op deze film scoort bij mij dus absoluut niet hoger dan een 0.5