Between Worlds (2018)

Spanje
Thriller / Mystery

geregisseerd door Maria Pulera
met Nicolas Cage, Franka Potente en Penelope Mitchell

Joe is vrachtwagenchauffeur die rouwt om de dood van zijn vrouw Mary en kind. Hij ontmoet de spirituele Julie die zijn hulp wil om de verloren ziel van haar comateuze dochter Billie terug te vinden. De geest van Mary blijkt echter sterker waardoor deze het lichaam van Billie overneemt om nog wat zaakjes af te handelen in de wereld van de levenden.

avatar van Brabants
Deze film begon op zich vrij aardig maar de uitwerking laat toch behoorlijk te wensen na. Het pretentieuze begin valt gauw door de mand en het wordt dan ook snel een onsamenhangend rommelig geheel. Het acteer en camerawerk is van een zodanig zwak niveau dat dit ook zeker niet ten goede komt. Mijns inziens had er meer in gezeten. Iets meer aandacht had de film zeker goed gedaan.

avatar van Pazmaster
Oei wat is dit slecht zeg! Er wordt niet al te best gespeeld, dit is misschien wel de slechtste rol van Cage die ik gezien heb, en het verhaal is ronduit belachelijk. Je zou haast denken dat grappig bedoeld is maar ik ben bang dat dit niet het geval is, in ieder geval heeft Cage weer een nieuw dieptepunt bereikt met deze film.

avatar van Q Jones
De poster ziet er cool uit

Cage zijn ondergoed nog cooler

avatar van BobbyShmurda
Pazmaster schreef:

Het is echt overduidelijk grappig bedoeld. Dat kan je zelfs aan de poster zien.