211 (2018)

Actie / Drama

geregisseerd door York Alec Shackleton
met Nicolas Cage, Cory Hardrict en Michael Rainey Jr.

Mike Chandler is politieagent van beroep. Op een dag komt hij samen met een jonge burger terecht in een bankoverval. Deze wordt gepleegd door enkele zwaar bewapende mannen die ook nog eens goed getraind blijken te zijn. Zal Chandler erin slagen de boel te redden?

avatar van Bossxx
Acteer werk om te huilen. Simplistisch en vol met clichés. Had meer van deze film verwacht. Deze film is ook niet om aan te gluren als je je verveeld.

avatar van Skuller
Oeiii ,dit was niet zo best. Ben een Nicolas Cage fan maar nee dit was niet best .overal slecht acteer werk .

9 / 11....Cage...12 jaar later....211....Cage...25 kilo zwaarder....clichématig verfilmd

Vond Cage wel wat weg hebben van Elvis Presley, wellicht een toekomstige rol voor ‘m

Niet slecht maar verwacht niet teveel van Nicholas Cage -film

Keek lekker weg