211 (2018)

Alternatieve titel: #211

Misdaad / Actie

geregisseerd door York Alec Shackleton
met Nicolas Cage, Michael Rainey Jr. en Dwayne Cameron

211 is de politiecode voor een overval. Politieagent Mike Chandler neemt samen met zijn partner Steve, tevens zijn schoonzoon, tiener Kenny mee op patrouille om hem ervan te weerhouden het verkeerde pad te kiezen. Wanneer ze langs een bankgebouw rijden, blijkt daar een overval aan de gang. Een aantal zwaarbewapende ex-militairen, die door Interpol op de hielen worden gezeten, heeft het bankpersoneel en de bezoekers gegijzeld.

avatar van Bossxx
Acteer werk om te huilen. Simplistisch en vol met clichés. Had meer van deze film verwacht. Deze film is ook niet om aan te gluren als je je verveeld.

avatar van Skuller
Oeiii ,dit was niet zo best. Ben een Nicolas Cage fan maar nee dit was niet best .overal slecht acteer werk .

9 / 11....Cage...12 jaar later....211....Cage...25 kilo zwaarder....clichématig verfilmd

Vond Cage wel wat weg hebben van Elvis Presley, wellicht een toekomstige rol voor ‘m

Niet slecht maar verwacht niet teveel van Nicholas Cage -film

Keek lekker weg

Alleen begrijp ik het nu niet van actrice Alexandra Dinu
= Totaal overbodige rol
Maar ja

avatar van boemboem27
Vond het op zich geen slechte actiefilm.
Nicholas cage speelt geen geweldige rol
Heb me toch best vermaakt.
Actiefilmpje van 13 in een dozijn ...maar ach er
Zijn slechtere van Cage..