211 (2018)

Alternatieve titel: #211

Misdaad / Actie

geregisseerd door York Alec Shackleton
met Nicolas Cage, Michael Rainey Jr. en Dwayne Cameron

211 is de politiecode voor een overval. Politieagent Mike Chandler neemt samen met zijn partner Steve, tevens zijn schoonzoon, tiener Kenny mee op patrouille om hem ervan te weerhouden het verkeerde pad te kiezen. Wanneer ze langs een bankgebouw rijden, blijkt daar een overval aan de gang. Een aantal zwaarbewapende ex-militairen, die door Interpol op de hielen worden gezeten, heeft het bankpersoneel en de bezoekers gegijzeld.

avatar van Bossxx
Acteer werk om te huilen. Simplistisch en vol met clichés. Had meer van deze film verwacht. Deze film is ook niet om aan te gluren als je je verveeld.

avatar van Skuller
Oeiii ,dit was niet zo best. Ben een Nicolas Cage fan maar nee dit was niet best .overal slecht acteer werk .

9 / 11....Cage...12 jaar later....211....Cage...25 kilo zwaarder....clichématig verfilmd ?

Vond Cage wel wat weg hebben van Elvis Presley, wellicht een toekomstige rol voor ‘m ?

Niet slecht maar verwacht niet teveel van Nicholas Cage -film

Keek lekker weg

Alleen begrijp ik het nu niet van actrice Alexandra Dinu
= Totaal overbodige rol
Maar ja ?

avatar van boemboem27
Vond het op zich geen slechte actiefilm.
Nicholas cage speelt geen geweldige rol
Heb me toch best vermaakt.
Actiefilmpje van 13 in een dozijn ...maar ach er
Zijn slechtere van Cage..

avatar van Left4Dead
Slappe hap.

Nee wederom een verhaal waar Cage laat zien wat ik eigenlijk al die tijd al wist. Zo'n goede acteur is het namelijk niet, bijna elke rol zie ik hem diezelfde truckjes en gelaatsuitdrukkingen doen en maken. Vreemd aangezien veel rollen eigenlijk wel verschillen qua personages bij hem.

Maar jij is daar zeker niet de enige in, Depp is blijven haken als zeerover in zijn rollen en zelfs zijn eigen leven. Denzel Washington liet bij mij bij vele prenten ook een indruk van weinig wisseling achter, en ga zo maar door. Natuurlijk worden ze deels gecast op die karaktertrekken, maar helaas begint dat dan wel te vervelen.

Deze film ging voor mij lek door het slappe verhaal en script. Domme acties en niet boeiende personages brengen het niveau niet ver, eigenlijk was er niet dat mij trok in het verhaal. Moeite gedaan en de film uitgezeten, ik kan daardoor deze film niet aanbevelen. 2** is wel een juiste afspiegeling.

avatar van AniSter
Middelmatige schietfilm. Er zijn veel betere, maar ook slechtere. Wat Cage betreft: hij scoort op het moment nog steeds niet bij mij, zeker niet bij deze rol.

avatar van Velazques
Wat een slechte vertoning, zonde van je tijd.

Fantastische actiefilm. Cage op zijn best.