Hunter Killer (2018)

Actie / Thriller

geregisseerd door Donovan Marsh
met Gerard Butler, Gary Oldman en Common

Een Amerikaanse commandant van een onderzeeër moet samenwerken met een Navy SEAL om de verkozen Russische president te redden. Deze is gevangen genomen tijdens een militaire coup. Ze moeten hiervoor ver doordringen in de Russische wateren en proberen te voorkomen dat een foute Russische generaal een Derde Wereldoorlog begint.

• vanaf 12 april te koop op dvd en blu-ray

Best wel aardig en vermakelijk ook jammer dat dit de laatste rol van Michael Nyqvist was...

stinissen schreef:

nooit geweten dat die al was overleden.

avatar van Rickazio
Vind die Gerard Butler zo nep acteren, viel zo zwaar tegen in een aantal films, dat ik dit niet eens ga kijken

avatar van IH88
“I know you speak English.”
“Fuck You!”
“Well... that's a start.”

Lekkere actieknaller. Hunter Killer is een film met Gerard Butler in de hoofdrol, dus dan weet je wel wat je kunt verwachten. Bombastisch, actievol, belachelijk, veel testosteron en patriottistisch, je krijgt het allemaal. Het is knap hoe vermakelijk het allemaal is, en hoe lekker het allemaal wegkijkt. Onderzeeërs, een gekidnapte Russische president, een SEALS team dat hem moet bevrijden, Russen die allemaal Engels spreken, Butler die weer de wereld redt etc. Met zo'n film heb je te maken. Als dit je als muziek in de oren klinkt moet je de film vooral gaan kijken.