• 8.671.357 stemmen

Releasedatum: 27 juni 1996

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot The Rock

"Alcatraz. Only one man has ever broken out. Now five million lives depend on two men breaking in."

Een groep mariniers bezet met een berg chemische wapens het eiland Alcatraz. Ze eisen 100 miljoen dollar als goedmakertje voor de families van dode soldaten. Wordt er niet betaald, dan zullen er 15 raketten met het dodelijke VX-gas richting San Francisco gaan. Een team, met onder andere wapenexpert Stanley Goodspeed, en voormalig Alcatraz gevangene John Mason, wordt ingezet om de aanvallen te voorkomen.

Dr. Stanley Goodspeed

Jade Angelou

Captain Darrow

avatar van xxERWINxx

xxERWINxx

Vandaag weer eens herbekeken, blijft een waar actie spektakel volop spanning en veel actie, vooral het laatste uur gebeurd er van alles als ze Alcatraz ingaan.

Zeer goede rollen van Sean Connery en Nicolas Cage, ook een geweldig einde!

avatar van rooswoning1827

rooswoning1827

deze muziek in the rock lijkt heel erg op de muziek in de film speed 2 cruise control

avatar van trebremmit

trebremmit

Raadselachtig waarom deze zo hoog scoort, vond het echt vreselijk slecht.

avatar van DiskjockeyEast

DiskjockeyEast

Wederomg gekeken.. wat een briljante actiefilm blijft dit toch... ondanks de slechte vuus cgi and het plastic Ferrari omhulsel ishet ene genot om te kijken.. Het verhaal is top. Sean Connery is mijn held.. wat een heerljke vibe brengt hij hier..

Michael Bays beste film.

avatar van frans123

frans123

Wat een hoge rating voor zo'n oervervelende actiefilm. 25 jaar geleden vond ik het ook 4* denk ik. Nu wat ouder...pfff . Velen zullen dat hebben met films waar ze lang geleden bij uit hun dak gingen. Er zijn maar weinig films die de tand des tijds door staan.