Vengeance: A Love Story (2017)

Alternatieve titel: Vengeance

Thriller / Actie

geregisseerd door Johnny Martin
met Nicolas Cage, Deborah Kara Unger en Don Johnson

John Dromoor is een oorlogsveteraan uit de Golfoorlog die nu als politieagent werkt in Niagara Falls. Op Independence Day wordt hij tot stoppen gedwongen door de 12-jarige Bethie Maguire. Haar moeder, Teena Maguire, is op brute wijze verkracht en voor dood achtergelaten. John besluit wraak te nemen op de personen die de alleenstaande moeder zo hebben toegetakeld.

avatar van DDT
DDT
Kort samengevat : vrouw die zich hoerig kleed en uitdagend rondloopt wordt verkracht door Flodder familie en voor dood achtergelaten,erna wraak, alleen twas maar een triestige wraak hoor. Er bestaan al zo soort films en betere want deze was een B film.

avatar van Donkerwoud
Dan speelt Nicolas Cage toch bijna een karakter dat Domoor heet. Zou goed passen bij zijn rollen van de laatste jaren...

avatar van DDT
DDT
Donkerwoud schreef:

Hij aanvaard alles de laatste jaren , waarschijnlijk omdat hij failliet is, heb dat toch ooit eens gelezen. Jammer want vroeger speelde hij in prachtige films.

avatar van ambrosini
Niet echt cage style film, maar kan er mee leven

Vond dit wel een aardige film, niks bijzonders, de rechtzaak was matig. Wel overtuigende rollen.
Tja.. en cage, kan hem toch wel waarderen als de good guy.

Al met al, wel het kijken waard!

avatar van breedbeeld
Na al een 4 tal Cage films overgeslagen te hebben dacht ik laat ik weer eens 1 kijken .
Tenen krommend. zo slecht geschreven en geregisseerd zie ik ze weinig.

avatar van Master Blaster
vond helemaal niet slecht en alles meevallen

avatar van schumacher
Uiteraard geene topfilm, de rechtzaak uiteindelijk was wel heel zwak maar naast dat vond ik de film best te pruimen maar de uitwerking was maar zozo. Toch heb ik me niet zitten vervelen = mijne avond is dan al half geslaagd .

Nicolas Cage vind ik wel beter verdienen, is een topacteur, dit is in feite minder voor hem in zo'n films meespelen, die hoort in topfilms mee te spelen. Geld zeker? De zoveelste die er ook alles doordraaide?? Geen idee.

Die Anna Hutchison mag altijd eens komen , mooie vrouw, zou er nu 32j zijn.

avatar van DjFrankie
schumacher schreef:

Helemaal mee eens

avatar van bounze
Goede film met een verhaal dat je raakt. Eindelijk weer een spannende film met Cage. Verhaal is niet erg diepgaand maar weet je mee te voeren in de tragedie die plaatsvind. Ook het gevolg op deze tragedy word mooi in beeld gebracht. Ik geef deze film dan ook 4 sterren.

avatar van Onceuponanytime
Het droevig gezicht van Case past niet in dit verhaal; het is net alsof hij tegen het gedacht zijn rol speelt.
De rest zorgt ook voor geen overtuiging, hetgeen dit verhaal nochtans nodig heeft... De enige opkikker betreft de verschijning van Deborah Kara Unger.

avatar van Brabants
Vengeance: A love Story is een film met een prima plot en een prima hoofdrolspeler. Het verhaal had wat meer diepgang kunnen krijgen met wat meer aandacht. Tevens had beter acteerwerk zeker voordelig kunnen werken. Cage acteert prima, zijn bijdrage maakt het wat beter te behappen.

Deze zou ik graag eens zien. Maar niet te vinden op dvd blijkbaar!? Hoe kan dit? Vreemd toch? Nochtans een film uit 2017. Nog zo recent. Iemand een idee waar die al of nog te verkrijgen zou zijn op dvd(regio 2) liefst met NL of Engelse ondertitels?

Wel ik vond hem een goede film er zijn er minder goede films maar zo mogen er nog films komen .Groetjes

avatar van xxERWINxx
Survivor87 schreef:

BoekenVoordeel | Vengeance | Wij blijven je verrassen! Gewoon te verkrijgen bij Boekenvoordeel