Grand Isle (2019)

Actie / Thriller

geregisseerd door Stephen S. Campanelli
met Nicolas Cage, KaDee Strickland en Luke Benward

Walter en zijn verwaarloosde vrouw Fancy proberen op een avond een orkaan te overleven en lokken een man hun huis in. Wanneer deze man later van moord wordt beschuldigd door rechercheur Jones, moet hij de gestoorde geheimen van het echtpaar en de duistere gebeurtenissen van die avond naar buiten brengen om zichzelf te redden.

Oh, Nic Cage heeft weer wat leuks uitgekozen.

Het is inderdaad niet z'n beste rol, maar toch ook niet zijn slechtste.
Heb de film helemaal uitgekeken en heb me er toch enigszins mee vermaakt.

Bijna 3 ** maar door het uitermate slechte eind toch maar 2,5.

avatar van Left4Dead
Ouwe lulkoek, ongelooflijk veel gelul wat we allemaal al vaak hebben gehoord.
Met de traagheid van een naaktslak worstel je door het saaie script heen, men probeert een zuidelijke zwoelheid te creëren. Helaas mislukt dit faliekant. Daarnaast wil men het spannend en erotisch maken, ook allebeide opzetten mislukken op een vakkundige manier.

Nee dit werkje is op een miskleun uitgelopen, een dramatisch slecht script en een cast die totaal geen feeling had met het verhaal. Het is te mager, menigmaal slaat verveling toe en sta je op het punt het gedrocht eruit te gaan gooien. Met wat ontwikkelingen die je van mijlen ver al ziet aankomen probeert men je nog bij het verhaal te houden, helaas.......

Nee op alle vlakken komt het te kort, een zeer middelmatige prent.

avatar van Master Blaster
Gelukkig niet de slechtste van Cage
Het verhaal had toch wat spannender gemogen en niet zoveel gepraat

Het einde was toch weer enig sinds verrassend

avatar van schumacher
Ben het niet eens met de slechte reviews.
Ik vond de film vh begin tot het einde boeien.
Cage speelde zijn rol goed, beter dan in bepaalde andere films.
Ik heb dit of vorig jaar er een aantal gezien met hem die echt slecht waren maar in vergelijking met die films is deze hier een verademing.

Ik had ook geen hoge verwachtingen mss dat ik daarom hem best te pruimen vond.

avatar van Grindhouse62
Weer een quicky van Nicholas Cage, maar deze is niet goed maar ook niet slecht. Cage heeft redelijk wat slechte films op zijn naam staan de laatste tijd. Heb Grand Isle zojuist gekeken en heb mij er best mee vermaakt. Matig verhaaltje, redelijke spanning en wat actie. Komt echter niet in aanmerking voor een voldoende. Een 2.5

avatar van AniSter
Zo'n beetje iedereen heeft het over Cage. Dat hij een rol heeft in deze film wil voor mij niet zeggen dat hij de film heeft bepaald. Integendeel, voor mij bepaalde Fancy deze film. Die zette een prima bitch (en witch?) neer. Mee eens; het was natuurlijk weer een tijd geleden dat Cage iets fatsoenlijks heeft neergezet.
Bijpassende mysterieuze sfeer, vooral gecreëerd door de inrichting van dat huis. De ondervraging op het politiebureau hadden ze weg mogen laten. Dat voegde niets toe en verminderde de spanning van de gebeurtenissen in het huis. Al met al genoten van deze film, met een toepasselijke eindtune tijdens de aftiteling.

avatar van Noodless
Zeker een aardige thriller , niks mis mee. Het is een feit dat Cage veel filmpjes de laatste jaren op zijn palmares zet die vaak tegenvallen, maar deze film weet wel voldoende interessant te blijven mede door de rest van de casting. Cage speelt hier degelijk, maar het is Luke Benward en vooral KaDee Strickland als Fancy die voor de meerwaarde zorgen. Zulay Henao speelt detective Newton en kennen we nog van films True Memoirs of an International Assassin, Hostel: Part III, Grizzly Park en Fighting. Aangename verschijning. Het slot kon wat beter uitgewerkt worden en de ondervraging op het politiebureau hadden ze inderdaad mogen weggelaten. 6/10

avatar van Brabants
Grand Isle is een vermakelijke thriller met een mooie en goed uitgevoerde rol voor Nicolas Cage. Het is allemaal niet echt bijzonder maar zeker onderhoudend.