Looking Glass (2018)

Alternatieve titel: The Watcher

Thriller / Mystery

geregisseerd door Tim Hunter
met Nicolas Cage, Robin Tunney en Marc Blucas

Ray en zijn vrouw willen graag opnieuw beginnen en kopen een oud motel. Het motel staat in een woestijn. Wanneer Ray in het hotel een dubbelzijdige spiegel ontdekt, is hij getuige van een gruwelijke moord. Ray komt terecht in een dodelijk kat-en-muisspel en zal alles op alles moeten zetten om zijn vrouw te redden.

Wat een vage waardeloze film zonder echt verhaal of inhoud.
Cage maakt er nog wel iets van maar jammer van mijn tijd.

Cage heeft ooit een erg goede film gemaakt..20 jaar geleden?? .Welke?? Help !!!hahaha Daarna kan je al zijn films overslaan. ik deed Netflix aan en de film werd mij voor geschoteld... Ik begin er niet meer aan. Tnx...MM-ers.

avatar van horizons
Als Cage erop los schmiert of over de top gaat is het altijd leuk. Denk aan Drive Angry en Mandy.

Van lang geleden: leaving Las Vegas, Con Air, officer and a gentleman (dacht ik).

avatar van cor1946
Best een redelijke maar trage film waar je naar blijf kijken. Je wil weten hoe en wat. Nicolas speelde best aardig want er zijn slechte films van hem de laatste tijd.

avatar van Daan258
Teleurstelling tegen het eind.

Het is dan zeker een traag filmpje maar het wist op zich wel te boeien. Je blijft kijken omdat je toch wel nieuwsgierig ben wat er nou precies gaande is. Dan bij het eind aangekomen krijg je zo'n ontzettend simpele ontknoping waar helemaal niks aan was. Ik had echt compleet wat anders verwacht, maar dit was gewoon triest. Jammer.
Cage vond ik ook maar matig, de hele cast heeft mij weinig tekst in de film.

1 groot vraagteken???? Waar heb ik eigenlijk naar gekeken.!!!??