menu

Film / Cast en crew / Samuel L. Jackson

zoeken in:
Ik weet niet wat jullie erover denken, maar wanneer krijgt deze man eindelijk eens zijn verdiende award ?! Gewoonweg ondergewaardeerd en zelfs schandalig dat dit nog niet gebeurd is.

Het is in mijn ogen een uitstekende acteur met geweldige karaktertrekken. Dat hij meespeelt in een paar onbekende (lowbudget) films maakt hem juist sympathiek.

Jullie mening?

IcU
Samuel is een held! Maar waar zou hij een award voor moeten krijgen? Welke rollen van de laatste tijd zijn dan echt goed en award waardig?

En volgens mij heeft hij wel een paar Mtv awards

Zeker mee eens! Hoewel hij vaak hetzelfde typetje lijkt te spelen is hij hier steengoed in!

En die award, tja, daar moeten we nog ff op wachten denk ik;)

Maar 3 berichten voor deze geweldige acteur, shame, shame. Samuel makes it looks easy but that's the true actor...... I will strike down upon you...geweldig gewoon. Misschien moet hij gaan voor het presidentschap....hij kan altijd nog senator worden.

606
Geweldige acteur.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://www.andpop.com/wp-content/uploads/2009/04/samuel_l_jackson_cool_with_gun.bmp

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Een goed acteur. Meerdere toffe films, al zijn er een aantal die ik wat minder vond.

In Star Wars vond ik hem al goed spelen als Mace Windu.
Hoe meer films ik zag, hoe enthousiaster ik werd . Geweldige acteur.

Iron Man
Jumper
1408
Unthinkable

Geweldige films .

L. Jackson maakt soms mindere, maar nooit slechte films. Ik vind alle films waar hij in speelt (die ik gezien heb dan) top. Beste acteur ever!!!

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=4Hp3Gi3TwrI

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Geweldig in "187" en "Coach Carter"!

Niet normaal in hoeveel films hij heeft meegespeeld sinds 1987....

Gast
geplaatst: vandaag om 21:19 uur

geplaatst: vandaag om 21:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.