The Hitman's Bodyguard (2017)

Verenigde Staten / China / Bulgarije / Nederland
Actie / Komedie

geregisseerd door Patrick Hughes
met Ryan Reynolds, Samuel L. Jackson en Gary Oldman

's Werelds beste huurmoordenaar besluit het roer om te gooien en te getuigen tegen zijn voormalige werkgever bij het Internationaal Strafhof in Den Haag. Zijn oud-werkgever is de corrupte, moordzuchtige ex-president van een Oost-Europees land, met een enorm arsenaal aan huurlingen tot zijn beschikking. Die zal er alles aan doen om de getuigenis tegen te houden.

Kondoro0614 schreef:
Denk je wel aan je hart frans123?

?????

Basto schreef:
Erg flauw. De actiescenes zijn ook allemaal te kluchtig. En na het zoveelste (lucht)shot van het Rijksmuseum had ik dat ook wel gezien. Verder is Samuel S Jackson vooral een persiflage van zichzelf geworden.

Goede reactie Bassie!! Jackson is ook een dollar-acteur geworden.

avatar van Toontje G
De kogels vliegen in het rond. Piepende banden het kan allemaal niet op. Eindelijk weer eens een film waarbij je niet hoeft na te denken. Je kan gerust een sanitaire stop inlassen en hoef je de film niet op pauzeren te zetten want het verhaal is super simpel. Maar vooruit dan maar weer 3 sterren voor de moeite.

Inmiddels twee keer gezien en me prima vermaakt met deze film.
Rommelig? Ja! Redelijk voorspelbaar? Ook dat.
Wat mij betreft een kleine 2 uur volop vermaak zonder na te hoeven denken. Kogels, explosies en harde grappen genoeg

En ja de obligate grap waar Reynolds door het voorruit vloog, gaf mij een Tena momentje.