• 8.978.881 stemmen

Genre: Animatie / Actie

Ontwikkeld door: A.C. Bradley

Met onder meer: Jeffrey Wright, Hayley Atwell en Chadwick Boseman

Release datum: woensdag 11 augustus 2021

Eerst uitgezonden op: Disney+ (Nederland)

• Disney+ Bekijk via Disney+

Plot What If...?

'What If…?' is een anthologieserie die het multiversum van de Marvel-superheldenfilms verkent. In elke aflevering wordt één van de eindeloze mogelijkheden getoond die plaats had kunnen vinden als een belangrijke gebeurtenis uit één van de films anders was verlopen. Op onverwachte wijze worden beroemde momenten en karakters herschreven. Wat als Peggy Carter een supersoldaat werd in plaats van Steve Rogers? Of T'Challa de mantel van Star-Lord overnam? Wat als Spider-Man het tegen bovennatuurlijke zombies moest opnemen? Wat als...?

Fandral / Additional stemrols (stemrol)

Uatu / The Watcher (stemrol)

Howard Stark (stemrol)

Yondu Udonta (stemrol)

Skinny Steve Rogers / HYDRA Stomper (stemrol)

Dr. Abraham Erskine (stemrol)

Johann Schmidt / Red Skull (stemrol)

Timothy 'Dum Dum' Dugan (stemrol)

Nazi General (stemrol)

Meningen over What If...?

avatar van kleintje 2

kleintje 2

woensdag 1 september 2021
What If...? seizoen 1 Deze vierde Doctor Strange aflevering was werkelijk fenomenaal. Een fantastisch emotionele, theoretisch complexe aflevering die erg sterk een impactvolle reis van Strange laten zien. Echt werkelijk prachtige aflevering die ik graag als Live-action in de bioscoop had willen zien. Creatief, zeer dramatisch en vol met fantastisch gevisualiseerd actie. De beste aflevering en misschien wel een van de meest creative verhalen binnen het MCU van vandaag de dag.
avatar van teigertje

teigertje

vrijdag 19 januari 2024
What If...? seizoen 2 Een prima vervolg. En een kwalitatief mooi gemaakte animatie weer. Met afwisselde verassende animaties.