• 8.978.871 stemmen

Genre: Actie / Avontuur

Ontwikkeld door: Kyle Bradstreet

Met: Samuel L. Jackson, Ben Mendelsohn en Kingsley Ben-Adir

Datum van release: woensdag 21 juni 2023

Eerst uitgezonden op: Disney+ (Nederland)

• Disney+ Bekijk miniserie via Disney+

Plot Secret Invasion

Een groep buitenaardse gedaanteverwisselaars - de Skrulls - zijn op aarde neergedaalt en hebben de gedaante van allerhande levende wezens aangenomen. Jaren voorafgaand aan de daadwerkelijke invasie hebben ze in het geheim ook vele superhelden in het Marvel Universum vervangen door bedriegers. Het is aan Nick Fury en Talos om de Skrulls te stoppen.

1. 1. Resurrection

21 juni 2023 (53 minuten)

2. 2. Promises

28 juni 2023 (56 minuten)

3. 3. Betrayed

5 juli 2023 (42 minuten)

4. 4. Beloved

12 juli 2023 (36 minuten)

5. 5. Harvest

19 juli 2023 (37 minuten)

6. 6. Home

26 juli 2023 (36 minuten)

avatar van mutsz

mutsz

Van deze serie is nog geen start datum bekend volgens imdb.com?

avatar van zoutzak

zoutzak

Shape shifting reptilians hebben de wereld overgenomen. Waar hebben we dat toch eerder gehoord?

avatar van DreamTech

DreamTech

Wat een tegenvaller had hier veel meer van verwacht !!

avatar van mister blonde

mister blonde

Mijn vrouw wilde dit graag zien, maar dit is echt niet best. Shapeshifters in films zijn al zo vaak zo veel beter aan bod gekomen. Luie stream vulling.

Zonde dat Marvel dat tot 2019 bekend stond als pure kwaliteit het samen met Disney zo heeft verpest met een grote middelmatige bende series en films. Ze hebben de superheldenmarkt bijna zelf kapot gemaakt.

Secret Invasion had ik nog een kans willen geven maar gezien de slechte cijfers is dat ook niet nodig.

avatar van teigertje

teigertje

Prima Marvel serie.

Niet de beste van Marvel.

Met een aantal spannende plot wendingen en een spannend in elkaar gezet verhaal.

Maar ook weer genieten voor de liefhebbers.

Zeker meer dan de moeite waard.

avatar van Fikret8

Fikret8

Met Secret Invasion gaat het MCU de verkeerde kant op, de weg omlaag. Dit vond ik toch echt tijdsverspilling en een stuk minder dan de series uit Phase Four, waarvan WandaVision, Loki, What If... voor mij de beste zijn. Zelfs een zinloze fun/troll serie als She-Hulk: Attorney at Law had nog vermakelijk tijdverdrijf te bieden. Secret Invasion is de eerste MCU serie waar ik een onvoldoende voor geef.

avatar van Glacius

Glacius

Dit verhaal had veel potentie, maar er is niks mee gedaan. Het ontbreekt aan spanning en een goed opgebouwd en uitgewerkt plot. De acteurs doen lekker hun ding, maar dat redt deze serie niet.

avatar van Q Jones

Q Jones

Vond het toch allemaal niet zo slecht hoor