Captain Marvel (2019)

Actie / Fantasy

geregisseerd door Anna Boden en Ryan Fleck
met Brie Larson, Samuel L. Jackson en Jude Law

In de jaren 90 raakt de aarde verstrengeld in een oorlog tussen twee buitenaardse rassen: de Kree-Skrull-oorlog. Carol Danvers is een legerpilote die door middel van een ongeluk superkrachten verwerft en zich tot één van de meest krachtige superhelden in het universum ontpopt. Captain Marvel is geboren, maar slaagt zij erin de vijand te stoppen?

• Vanaf 6 maart in de bioscoop

avatar van kleintje 2
In Film > Nieuws > Captain Marvel (2019):

Captain Marvel (2019) - IMDb

Eindelijk is het bekent gemaakt, voor sommige was het wat eerder, maar nu is het bevestigd.

avatar van Nick Theunis
Eerste setfoto

avatar van joeychim_
Vanaf 6 maart 2019 in de bioscoop (Walt Disney Studios Motion Pictures).

avatar van Nicholas
Top Gun meets Green Lantern.

avatar van Kondoro0614
Brie Larson .

avatar van IH88
Nicholas schreef:
Top Gun meets Green Lantern.

Ik mis dan wel beachvolleybal. Dat is toch het eerste wat je in de trailer laat zien .

avatar van Uier
Kondoro0614 schreef:
Brie Larson .

Alleen lekker op een toastje.

avatar van Zwolle84
In de jaren 90 raakt de aarde verstrengeld in een oorlog tussen twee buitenaardse rassen, met name de Kree-Skrull-oorlog.

Huh?

avatar van Confusie
Als ik dat zo lees, over de Kree-Skrull-oorlog.

Is het eerste wat in mij opkomt
de vraag of Baby Fark McGee-zax misschien ook in deze film voorkomt.

Zo ja, wil ik deze wel even gaan zien.

In elk ander geval gewoon weer eentje om over te slaan.