• 10.953 nieuwsartikelen

Met onder meer: Brie Larson, Teyonah Parris en Iman Vellani

Gesproken taal: Engels

Releasedatum: 8 november 2023

Plot The Marvels

"Higher. Further. Faster. Together."

Carol Danvers, beter bekend als Captain Marvel, heeft haar naam heroverd tegen de Kree en wraak genomen op de Supreme Intelligence. Het universum is nu echter gedestabiliseerd en dat heeft grote gevolgen. Carol wordt naar een wormgat gestuurd dat verband houdt met de Kree. Om het universum te redden zal ze haar krachten moeten bundelen met haar nichtje Monica Rambeau en Kamala Khan, ook bekend als Ms. Marvel.

Social Media

Muneeba Khan

Alle Media

avatar van mrklm

mrklm

Als je jezelf wilt onderwerpen aan dit dieptepunt uit de Marvelreeks, doet dat dan niet in de bioscoop. Het zelfparodiërende scenario is al rampzalig genoeg, dan wil je de permanente psychische schade, veroorzaakt door de oogverblindende (in de meest negatieve zin van het woord), de vreselijke muzikale score en onuitstaanbaar geluid toch koste wat kost vermijden? Captain Marvel [Brie Larson] moet samenwerken met haar vervreemde nicht Monica [Teynoah Parris] en een behaagzieke tiener [Iman Vellani]. Heeft iets te maken met een armband, maar verder valt hier geen touw aan vast te knopen. Neemt zichzelf totaal niet serieus, maar ook dat is helaas geen aanbeveling.

avatar van Rarara

Rarara

na 3 pogingen geef ik het op. dit moet wel de meest borings superheldenfilm zijn ooit of het is gewoon niet meer voor mij gemaakt. Wat een waardeloze personages. Nu ik niet meer zo snel onder de indruk van cgi ben blijft er weinig over om nog van te genieten. Het superheld thema: elk probleem valt op te lossen met 2 vuisten en dapperheid (in essentie elke superheldencomic) doet het niet meer. Dit over te zetten met vrouwelijke karakters werkt dan ook niet .uiteindelijk wordt zelfs ik volwassen

avatar van Vinco

Vinco

Tjah het huidige niveau van Marvel is helaas wel diep gezonken.

The Marvels is eerder een high school achtige film met een dikke woke saus eroverheen.

Verhaal totaal niet boeiend en flinterdun net zoals de karakters in deze film erg jammer.

avatar van DiskjockeyEast

DiskjockeyEast

Afgezet. Helemaal klaar met dat overdreven woke gedoe van Marvel. Kinderachtige popcornfilms tegenwoordig. Zonde....

scorsese

Redelijke film over drie vrouwen met superkrachten die een connectie met elkaar hebben. Zoals de titel al doet vermoeden is de hoofdrol niet direct weggelegd voor Captain Marvel. De onderlinge verhoudingen tussen de drie Marvels is prima uitgewerkt. Het plot is weinig boeiend, maar de scenes op zich zijn wel vermakelijk. Voor Marvel begrippen een redelijk korte speelduur wat in het voordeel werkt hier.

avatar van MovieHolic

MovieHolic

• 2057 stemmen

Mwoah, ik snap de negatieve vibes wel, maar heb me er redelijk mee vermaakt. Het enige waar ik me mateloos aan erger is die bloedirritante Kamala Kahn.

Disney is natuurlijk een en al inclusiviteit nu en dat komt het product niet ten goede. Veel te geforceerd.

Verder verstand op 0 en kijken als je van Marvel houdt.

avatar van AardeWerk

AardeWerk

Tienerfilm, chaotisch flutverhaal en het absolute Marvel dieptepunt....How low can you go Disney?

avatar van teigertje

teigertje

• 1987 berichten

Deze Marvel film opnieuw gezien.

Het is een van de minder sterke Marvel films.

Maar toch heeft hij ook zijn plus punten.

Samuel L.Jackson speelt weer ijzersterk.

Ook Brie Larson als Captain Marvel speelt niet zeer sterk, maar prima.

Captain Rambeau en Kamala Khan spelen wel leuk,maar niet heel sterk helaas.

De Flerkens daarin tegen zijn kostelijk.

Ok het is niet de beste, maar ook deze Marvel film heeft zijn mooie en prima gedeeltes.

Het musical gedeelte was misplaatst.

Dat hadden ze niet moeten doen.

Gewoon omdat het niet past bij een film als deze met Superhelden.

Het is een film die misschien toch een beetje meer credits verdient ondanks zijn tekortkomingen.

avatar van DiskjockeyEast

DiskjockeyEast

Ik kan werkelijk niets maken van het verhaal.. Vage tienerfilm of zo? Man man wat een bagger

avatar van hader

hader

Marvelfilm met 3 vrouwen. Vond de film werkelijk een dieptepunt uit de Marvel reeks. Het lijkt erop dat alle goede Marvel schrijvers zijn opgestapt of uitgeblust met als resultaat deze film. Dat Marvel gaat voor vervolg films weten we al uit het verleden. Dit is dus een vervolg op Captain Marvel. De begin van de film wordt beheerst met allerlei switches zonder reden. Verwarring alom. Met als echte dieptepunt van die planeet waar een musical begint alsof die is verzonnen door Joop Endemol. Het overlijden van Stan Lee maakte niet uit kwam altijd in elke Marvel film als eerbetoon. Had niets te maken met scripts die door anderen zijn geschreven.

Het lijkt alsof het MCU niks meer kan verzinnen. Kunnen het wel met de reeks van The Guardians Of The Galaxy. Muziek en humor zijn daarin altijd goed. Echt het DCU staat niet stil. Die blijft doorgaan met goede films. Na het verlaten van het MCU door Robert John Downey jr. lijkt die reeks tot een stop gekomen te zijn. In deze film speelt Nick Fury ook geen fantastische rol. Af en toe zien we hem wel.

Vond deze film een aanfluiting van het MCU. Nog net geen bagger.....

avatar van Stargiver1002

Stargiver1002

Ik ben nu halverwege de film!

Waar zit ik in vredesnaam naar te kijken!

2 sterren omdat Brie larsson zo n mooie vrouw is!

Voor de rest 1 en al bagger!

avatar van Ducmen

Ducmen

Een echte Marvel film, alleen dan gemaakt door en voor 12- jarigen. Zuiver vanuit die invalshoek bezien toch 3*

avatar van Pestiis

Pestiis

Nu halverwege de film... en what the hell?

Het moment dat die inwoners van Aladna hun bek opentrekken...

Ik zie hier gvd naar een halve musical te kijken, walgelijk!

Ik heb een onwaarschijnlijke bloedhekel aan musicals