Kong: Skull Island (2017)

Actie / Avontuur

geregisseerd door Jordan Vogt-Roberts
met Tom Hiddleston, Brie Larson en Samuel L. Jackson

De jaren 70. Een gevarieerde groep ontdekkingsreizigers is bij elkaar gekomen om samen naar een nooit eerder ontdekt eiland, gelegen aan de Grote Oceaan en even mooi als verraderlijk, te reizen. Wat ze niet weten is dat ze zich in het domein van de mythische Kong bevinden.

avatar van Basto
HK Senator schreef:
Je bedoelt Arrival. Klopt. Maar ook Spielberg's Close Encounters... is een positieve uitzondering.

Vergeet ook Beach Babes from Beyond (1993) niet. Daar wordt ook op een vruchtbare manier contact gemaakt met aliens.

HK Senator schreef:

Arrival?? met die langwerpige ufo in een veld??? Ze gingen steeds naar binnen om contact te maken. Een vrouwelijke wetenschapper communiceerde via tekens op glas met aliens.

NRT
Heb deze film eens gezien met een glaasje teveel op. Kan hem daarom niet echt beoordelen. Nu hou ik wel van films met monsters in. Ik kan me wel herinneren dat het verhaal niet echt geweldig was. Laten we zeggen wat rommelig. Ik ga hem toch nog eens opnieuw bekijken, maar ik denk dat hij sowieso niet kan tippen aan de vorige King Kong-film. Dat vond ik echt een heerlijke film.

avatar van HK Senator
Basto schreef:

Haha. Ken ik niet maar ik wordt nu wel heel nieuwsgierig