Logan (2017)

3,63

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door James Mangold
met Hugh Jackman, Patrick Stewart en Stephen Merchant

In 2029 is de mutant bevolking aanzienlijk geslonken en de X-Men zijn ontbonden. Logan (Hugh Jackman) zijn vermogen om zichzelf te genezen is slinkende en hij ontfermt zich nu samen met de mutant Caliban (Stephen Merchant) over de zieke Professor X (Patrick Stewart) in een schuilplaats op de grens met Mexico. Zij zullen daar de rest van hun leven ondergedoken blijven. Maar wanneer een jonge mutant op de vlucht voor een gevaarlijke organisatie zijn pad kruist, kan hij zich niet langer verstoppen en voelt hij zich uiteindelijk gedwongen haar te helpen.

• vanaf 28 juni te huur
  • vanaf 28 juni te koop op dvd en blu-ray

275 BERICHTEN 51 MENINGEN
avatar van joan56
geplaatst: afgelopen maandag om 01:15 uur [permalink]
danuz schreef:
Niet veel beter dan een gemiddelde Marvelverfilming. Soit, het tempo ligt lager, er is wat meer karakteruitdieping (in de vorm van een hoop gesteun en gekreun) en de actie is aan de oppervlakte wat rauwer. Het blijft natuurlijk een filmuniversum vol bordkartonnen baddies die bij bosjes sneuvelen en uitvergrote emoties. Daar doet een aan lager wal geraakte Wolverine niet veel aan. Vond het maar een vervelend langgerekte film, met bovendien een enorm misleidende poster! Ik weet dat de 80s hype nog bezig is, maar met zo'n poster schep je toch verwachtingen? Persoonlijk ging ik stiekem hopen op iets in de trant van Stranger Things.

Euhm.... tsja... een mening.... Maar Stranger Things daarentegen is top!

avatar van Macmanus
geplaatst: afgelopen maandag om 23:45 uur [permalink]bevat spoilers, klik op de tekst om deze te lezen
joan56 schreef:

Bay voor de lekkere hersenloze spektakel films..... dit heeft inhoud. En dat is ook lekker.

Maar is de inhoud echt zo boeiend dat het de matige actie goed maakt? Ik denk van niet. Er word niks gedaan met boeiende gegevens. Iemand zei tegen mij "toch best wel balsy dat Patrick Stewart dood gaat halverwege de film" Dat is denk ik wat mis is met de comic book filmnerd. Zo god damn snel tevreden. Wanneer gaat Hollywood eens echt een paar meter naar voren ipv een beetje doelloos hangen op de zelfde plek, met zo nu en dan een grijstint anders.

avatar van filmofiel

geplaatst: afgelopen dinsdag om 06:54 uur [permalink]
De hele Wolverinereeks nooit wat aan gevonden, ben bij deel 2 blijven steken, boeit me totaal niet.

avatar van kevin_vp
geplaatst: gisteren om 04:33 uur [permalink]
Bedankt voor uw nuttige bijdrage.
Logan is de laatste uit de wolverine reeks en tevens de laatste marvel die ik heb bekeken... Voor altijd. Troep die in de woestijn gedumpt dient te worden. Vervelend pathetisch. Slecht acteerwerk, visueel dor en pover. Een blamage.

avatar van Airbakke

geplaatst: gisteren om 11:21 uur [permalink]
kevin_vp schreef:
Bedankt voor uw nuttige bijdrage.

Dat is dan 2 uur en 17 minuten gewonnen.
Dank u wel.