Logan (2017)

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door James Mangold
met Hugh Jackman, Patrick Stewart en Dafne Keen

In 2029 is de mutant bevolking aanzienlijk geslonken en de X-Men zijn ontbonden. Logan (Hugh Jackman) zijn vermogen om zichzelf te genezen is slinkende en hij ontfermt zich nu samen met de mutant Caliban (Stephen Merchant) over de zieke Professor X (Patrick Stewart) in een schuilplaats op de grens met Mexico. Zij zullen daar de rest van hun leven ondergedoken blijven. Maar wanneer een jonge mutant op de vlucht voor een gevaarlijke organisatie zijn pad kruist, kan hij zich niet langer verstoppen en voelt hij zich uiteindelijk gedwongen haar te helpen.

kappeuter (moderator)
Vanaf 2 maart 2017 in de bioscoop

avatar van mjk87
Dat klinkt weer als een vrolijke plot. Het is wel allemaal hel en verdoemenis bij de laatste X-men-films.

avatar van 84robkuh
Big fan van alle x-men films. Verhalen zijn niet altijd even sterk, maar verstand op nul en genieten van de special effects. Dit verhaal klinkt als een echt typisch Wolverine verhaal. Leven in rust en het geweld achter zich gelaten, maar toch "gedwongen" worden om de strijd aan te gaan tegen andere mutanten. Hoop op enkele bekende namen ipv verzonnen mutanten.

avatar van Nicholas
Morgen (teaser)trailer hoorde ik.

Is vooralsnog de eerste Wolverine film waar ik naar uit kijk. Eerste was zo slecht dat ik de tweede nog steeds niet heb gezien.

Nicholas schreef:
Morgen (teaser)trailer hoorde ik.

Wat de vraag oproept waarom je dan wel naar deze uitkijkt?

avatar van Iron Maiden
Hoop wel oprecht dat dit een 16+ rating krijgt. 12 jaar en ouder is eigenlijk echt een doodsteek voor een film als dit.

Iron Maiden schreef:

Producer Simon Kinberg heeft bevestigd dat hij een R rating krijgt.

avatar van Zwolle84
Ben benieuwd. Beide vorige Wolverine-films deden geen recht aan het karakter, maar ik hoop op het beste. Al is het maar om Jackman en Stewart een waardig afscheid te geven.

John Milton schreef:
Wat de vraag oproept waarom je dan wel naar deze uitkijkt?

Sinister, R-rating, Old Man Logan, tease van zojuist. Waarschijnlijk is het een Transformers verhaal, als in; ik trap er weer in. We shall see.

avatar van Nicholas
Ik ben een aardige Cash fan, maar in dit geval blendt de muziek totaal niet met de trailer. 0,0 samenhang. Ze willen wel een andere kant uit, maar tussen de regels door is het volgens mij vooral veel van hetzelfde. Dat, of degene die de trailer in elkaar heeft geflanst, mag zich verantwoorden.

avatar van John Milton
Beviel mij wel. Ik word al iets enthousiaster

Nicholas schreef:

Ik vergat spontaan dat ik een trailer aan het kijken was omdat ik zo op het geweldige nummer was gefocust.

avatar van Shinobi
Blijkbaar gebaseerd op 'Old Man Logan' van Mark Millar, geweldig. Daarbij stemt de Rated R classificatie hoopvol. Eindelijk eens een film die eer doet aan het personage Wolverine en Hugh Jackman die hem altijd op weergaloze wijze neerzet.

avatar van horizons
Zwolle84 schreef:

mijn voorkeur gaat toch nog naar de originele versie uit van dat nummer.

avatar van John Milton
Ik vind Cash's versie ook heel geweldig. Ken het origineel niet heel goed.

avatar van horizons
John Milton schreef:
Ik vind Cash's versie ook heel geweldig. Ken het origineel niet heel goed.

Nine Inch Nails - Hurt (Live) - YouTube - m.youtube.com
Live versie van Nine inch nails

avatar van Zwolle84
Het allermooiste vind ik nog het wederzijdse respect tussen Cash en Reznor.

Trent Reznor talks Johnny Cash | MusicRadar

avatar van DVD-T
Toch wel een fijne trailer. Ik hoop dat dezelfde sfeer ook terug te vinden zal zijn in het eindproduct. Dat is altijd maar afwachten.

avatar van Materny
Hele fijne trainer. Het ademt alles behalve X-men of mutanten clashes zoals we dat eerder zagen.
De laatste van Jackman in de rol van Logan; slechter dan zijn vorige solo film kan het in ieder geval niet zijn.

avatar van max cady
Waarom doet de trailer me denken aan blood father? Zal de man met de baard wel zijn haha. Nummer van cash past er wel mooi bij denk ik. Origineel is van nine inch nails trouwens. Ben benieuwd naar deze film. Lijkt met niet dat deze een 12 rating krijgt ..

De trailer doet mij juist erg denken aan the last of us maar dan met een x-men sausje. Jackman met baard heeft veel weg van joel uit die game en dan het verhaal met het kleine meisje..
Ik ben benieuwd. De rated-r trailer stemt hoopvol waar we logan ze klauwen vol door iemand ze hoofd zie stoten

avatar van Nicholas
Ik heb de tweede niet eens gezien, alleen Origins.

Maar ik moet wel zeggen dat dit een prima trailer is. Ik was persoonlijk juist niet zo gek van de Cash trailer, maar deze vind ik erg lekker. Dat stukkie aan het begin met dat stripboek is ook atypisch voor het beeld dat ik heb van de X-Men/Wolverine films tot nu toe. Neigt haast naar Kickass/Deadpool.

Regisseur heeft verder ook 2 sterke films op zijn naam staan. Vind ook deze trailer weer sterk! Het is ook al redelijk besproken geweest door jackman en mangold dat zij bij het maken van deze film meer vrijheid hadden om deze film naar hun hand te zetten. Bij "The Wolverine" had de studio veel inbreng en is er veel in scenes geknipt. Jackman heeft voor deze film ook zijn salaris ingeleverd om de R-rating erdoor te krijgen. Ik kijk persoonlijk erg uit naar de film en het kan wel is de beste uit het x-men universum worden. Reynolds die al een deel van de film heeft gezien noemt hem zelfs oscar waardig haha

avatar van 606
Mooie poster.

Het lijkt wel zo he?

Daar hoopte ik al op na de trailer... Goed nieuws!

Poster vind ik niks aan , die bij IMDb op dit moment vind ik veel mooier .. zeer benieuwd naar Logan , hoop dat ie goed wordt

avatar van JacoBaco
De poster lijkt wel een nieuwe film van Lloyd Kaufman. En ik wist niet dat het meisje ook messen had. Maar nu dus wel.