Jumpin' at the Boneyard (1992)

geregisseerd door Jeff Stanzler
met Tim Roth, Alexis Arquette en Samuel L. Jackson

Danny is een aan crack verslaafde junk, die er maar niet van af kan komen. Zijn broer Manny probeert hem op alle manieren ervan af te helpen, maar dat blijkt niet eenvoudig te zijn.

avatar van Carl
Prima sociaal drama. Uitstekend spel en goed plot. Een film die je bij blijft, ook al vond ik het einde wat onverwacht en gezocht.

Meneer Bungel
Carl schreef:
Eigenlijk helemaal mee eens, zelfs het cijfer is het zelfde, hoewel dat bij herziening best nog eens wat hoger kan uitvallen. Nog wel de toevoeging dat het best vreemd is dat deze film niet wat bekender is(lees ook: meer stemmen heeft). Zeker Roth en Jackson(kleine rol, ok) zijn geen kleintjes, toch?