menu

Film / Cast en crew / Bruce Willis

zoeken in:
Er was ooit een tijd dat ik naar films uitkeek met Bruce Willis in de hoofdrol en vaak waren dit dan ook prima films. Tevens liet hij zien dat hij niet alleen goed is in het spelen van een actieheld, maar ook de anti-held. Unbreakable, Twelve Monkeys en The Sixth Sense. Maar waar is hij de laatste jaren mee bezig? Live Free or Die Hard is wat mij betreft zijn laatste goede film en zelfs deze film viel wat tegen. Looper overigens ook.

Films als Fire with Fire, Setup, Catch.44, A Good Day to Die Hard Setup zijn echt matig tot erg slecht. Ik hoop dat hij weer helemaal terugkomt in Sin City: A Dame to Kill For.

In The Fifth Element (1997) is hij erg goed.

kappeuter (crew)
Bruce Willis is de nieuwe Charles Bronson - Filmblog - Film1.nl

Er was al een tijdje sprake van dat MGM een reboot zou maken van de iconische Death Wish-franchise. Met de bekendmaking van Bruce Willis als hoofdrolspeler lijkt het project dan eindelijk in beweging te komen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:39 uur

geplaatst: vandaag om 13:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.