Trauma Center (2019)

Alternatieve titel: Trauma Cen+er

Actie / Thriller
87 minuten / 98 minuten (Blu-ray)

geregisseerd door Matt Eskandari
met Nicky Whelan, Bruce Willis en Steve Guttenberg

Een gewonde, jonge vrouw zit alleen opgesloten in een ziekenhuis. Ze moet zien te ontsnappen aan een stel kwaadaardige moordenaars die op zoek zijn naar het enige bewijs dat hen kan linken aan een gruwelijke moord: de kogel in het been van de vrouw. Een gepensioneerde agent krijgt de opdracht de vrouw te beschermen.

avatar van cyberpapa
Wat een draak van een film.
Ik heb willis nog nooit zo slecht zien spelen als in deze film.
Niet kijken.....zonde van je tijd

Wie dit verhaal heeft bedacht.... Als je door alle onzin heen kan kijken valt de film best mee denk ik.....

avatar van Left4Dead
Klinkt als 16 Blocks.

Ik mag eigenlijk niet mee praten. Ik heb de film nog niet gezien. Een crimineel die een wapen wil gebruiken zorgt dat het wapen en munitie niet aan hem gelinkt worden. Na gebruik wordt het wapen meestal vernietigd. Het is mij dan een raadsel uit de beschrijving hoe dan gelinkt wordt. Is de film nog wel interresant?

avatar van schumacher
Wat een slechte film.
Het begin was in feite nog zo slecht niet maar het werd al snel lachwekkend, het klopt van geen kanten.
En den Bruce tja, beste is eraf zeker? Die acteerde ook weer als een dweil.

Sla deze over.

avatar van Grindhouse62
Ik herzie heel veel films vanuit mijn eigen enorm gigantische videotheek/collectie. Ik kijk gemiddeld elke dag sowieso 2 films of meer.Ik ben een liefhebber van o.a exploitatiefilms, B-Films en oude films wereldwijd en alle genres. Mij oudste film uit mijn collectie is uit 1915. Als de film Engelstalig of Duitstalig is gesproken dan ben ik niet afhankelijk van ondertitels, is de film anderstalig bv. Chinees e.d. dan zijn naast Nederlandse, de Engelse ondertiteling ook prima Ondanks mijn tik van herzieningen, ga ik natuurlijk ook iets nieuws niet uit de weg en hou het aanbod van Netflix in de gaten. Nou, ben blij dat Bruce Willis niet de hoofdrol had. Die acteerde alsof hij stoned en volledig van het padje af is. Het kat en muis spel verhaal hebben we ook al vaker gezien en dat speelt zich Trauma Center bijna geheel af in een ziekenhuis. Deze film is vanavond bij mij thuis in premiere gegaan, heb mij er niet echt mee verveelt, maar een herziening zit er absoluut niet in, maar een redelijke onvoldoende wel. Een 2.0

avatar van Left4Dead
Eentje om over te slaan hoor ik hier.
Arme Bruce, een Hollywood hoer geworden.
Hij is begonnen in de softporno, nu is hij terug bij af......

avatar van Master Blaster
Waardeloos

Inderdaad geen beste film, begin gaat nog wel.. Maar wordt dan al snel beetje tam..
Toch afgekeken. Net niet in slaap gevallen..

avatar van AniSter
Crap in het kwadraat. Wat een ongelooflijke baggerfilm. Ik hoop dat ik er zelf geen trauma aan over hou.
En Bruce? Die kan beter met pensioen gaan. Je moet toch wel een diepgezonken ongelooflijke sukkel zijn om in zoiets schlemieligs te willen meespelen.
Ik heb een halve ster aangeklikt omdat als ik 0 aanklik het lijkt of het er 1 is...

Te slecht voor woorden, in werkelijk alle opzichten.

Serieus?? Ik was een groot fan van Bruce Willis maar net als ene Seagal had ie tien jaar eerder moeten stoppen met films maken...
Onbegrijpelijk dat iemand zo ver af kan zakken en zijn eigen reputatie vernietigd.

avatar van filmkul
Zwakke thriller. Het verhaal is erg matig en zit vol onlogica en plotgaten. De uitwerking is eveneens erg zwak. Van opbouw is weinig sprake en er wordt weinig op details gelet. Daarnaast is er vrijwel geen spanning voelbaar en volgt de ene verplichte scène na de ander. Het acteerwerk is ver ondermaats. Zelfs Willis moppert zich letterlijk een baan door het script. Ortiz spant de kroon, die moet echt eerst de lagere toneelschool afmaken. Prutswerk. 1.5

avatar van Anamorph
Ik dacht na het lezen van de recensies hier: Zo slecht kan het toch niet zijn? Nou, dat kan wel. Wat een slecht plot. En wat is er aan de hand met Bruce Willis? Waarom praat ie zo langzaam? Is ie aan de dope ofzo?
Film duurt nog geen 90 minuten, maar leek wel 3 uur! Zelden zo'n prut product gezien.

avatar van TrudeVinke
De grote Bruce Willis valt in deze film geheel van zijn voetstuk.
Ik heb in tijden nog nooit iemand zo slecht zien acteren.
Als Bruce er verstandig aan doet gaat hij nu per direct met pensioen.
Allicht blijven we hem dan herinneren als die grote acteur die hij ooit in een grijs verleden was.

De film zelf is ook flut... het verhaal slaat helemaal nergens op.
De enige die deze film nog een klein beetje potentie geeft is Nicky Whelan.

Bespaar jezelf de frustratie en kijk deze film gewoon niet.

avatar van Mathieu2210
Wat was er mis met Bruce Willis, wat een slechte performance.
De hele film is waardeloos met ongeloofwaardige escapes. Het lijkt bijna een comedie.

Zonde van mijn tijd

Het lijkt wel of Bruce Willis met opzet zo slecht acteert.
En het een verplicht nummertje voor hem is.