The Kill Team (2019)

Verenigde Staten / Spanje
Actie / Drama

geregisseerd door Dan Krauss
met Nat Wolff, Alexander Skarsgård en Adam Long

Andrew Briggman (Nat Wolff) is een jonge soldaat die tijdens de Amerikaanse invasie van Afghanistan zijn intrede maakt in een peloton dat wordt geleid door de sadistische leider sergeant Deeks (Alexander Skarsgård). Wanneer Andrew getuige is van moord op onschuldige burgers door soldaten uit zijn peloton, komt hij voor een groot moreel dilemma te staan. Hij overweegt melding te maken van deze gebeurtenissen - maar het zwaarbewapende, steeds gewelddadiger peloton wordt achterdochtig en Andrew begint te vrezen dat hij het volgende doelwit wordt.

• Vanaf 31 oktober in de bioscoop

Vanaf 31 oktober in de bioscoop (Independent Films)