• 8.522.602 stemmen

Geregisseerd door: Rachel Griffiths

Met onder meer: Teresa Palmer, Sam Neill en Sullivan Stapleton

Plot Ride like a Girl

"Never give up"

Het verhaal van Michelle Payne, de eerste vrouwelijke jockey die de Melbourne Cup won. Aan Payne wordt steeds gezegd dat ze nooit het wereldniveau zal behalen, ze is immers geen man en dus niet sterk genoeg. Ze laat zich hierdoor echter niet afschrikken en oefent hard. Haar vader Paddy en haar familie staan volledig achter haar, al moet ze afrekenen met botbreuken en een overlijden binnen de familie.

imageimageimageimageimageimage

Young Michelle Payne

Therese Payne

avatar van schumacher

schumacher

Ik hou van dieren of het nu een kat of hond of paard is en alsook van sport en dit is een zeer goeie waargebeurde sportfilm. Het boeide mij vh begin tot het einde, Als het al vd eerste 10min goed zit, meestal weet ik dan al dit zal een leuk filmpke worden.

De acteurs deden het steengoed, het verhaal was ook heel goed gebracht, niet alles was rozegeur en maneschijn maar maar als je in een sport talent hebt, een goed team of in dit geval paard en doorzettingsvermogen hebt dan kan je soms zotte dingens bereiken.

De film het zuigt je echt mee in het verhaal en dan heb je dat goede gevoel en heb je op het einde vd film een smile op je gezicht. Top.

stinissen (crew films & series)

Kut corona, dan maar zo wat is sport toch mooi en wat missen we het allemaal. Uitstekende film op waarheid berust.